kosmetyki
zobacz inne tematyZarobić na pielęgnacji. Jak rozwijają się polskie firmy kosmetyczne
Produkty kosmetyczne polskich firm mają wzięcie na arenie międzynarodowej i stale są wprowadzane na zagraniczne rynki. Nowe marki powstają regularnie, trzeba jednak pamiętać, że nie za każdym hasłem „innowacja” stoi realna wartość.
Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]
W kosmetykach używamy np. wyciągu z prymulki, który jest w stanie kontrolować poziom kortyzolu w organizmie. Oczywiście nie obiecujemy, że dzięki Kovalite SKIN będzie miał pan kontrolę nad hormonem stresu, ale za to skóra będzie rozluźniona, a pan zacznie lepiej wyglądać - mówią Chris Krakowski i Ewa Rucińska, twórcy marki Kovalite SKIN.
Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022
Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów. W Jury zasiądzie pięciu ekspertów: Zuzanna Mierzejewska, Katarzyna Pokonieczna, Monika Potaczek, Beata Jewiarz oraz Marcin Awdziej.
Włoskie targi SANA przepustką na rynki europejskie dla producentów wyrobów naturalnych i bio
Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI razem z Targami w Krakowie oraz Warszawską Izbą Gospodarczą zapraszają polskie firmy z branży kosmetycznej do uczestnictwa we włoskich targach SANA w dniach 8-11 września w Bolonii, gdzie będzie zorganizowane przez PIBW i partnerów stoisko dla firm polskich oraz szereg inicjatyw.
Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji
Polskie firmy kosmetyczne pokazały, że można zbudować silną pozycję na rynkach zagranicznych. Dla wielu z nich było to dodatkową osłoną, która obroniła ich w kryzysie. Część z nich wykorzystała okazję, by wzmocnić się bardziej.
FerrumLabs zebrało ponad milion. Wśród inwestorów znalazł się Maciej Zakościelny
W dwa miesiące firma FerrumLabs, producent kosmetyków dla mężczyzn, zebrało 1,2 mln złotych w ramach akcji crowdfundingowej. To mniej, niż planowano.
Maciej Zakościelny inwestuje w markę kosmetyków dla mężczyzn
Znany aktor, Maciej Zakościelny, został ambasadorem marki kosmetyków True men skin care. Ponadto zainwestował w jej właściciela, firmę FerrumLabs.
Adamaszek: "Rynek męskich kosmetyków jest w Polsce bardzo zaniedbany. Chcę to zmienić" [WYWIAD]
Polski rynek męskich kosmetyków stanowi kopię rynku damskich kosmetyków, tyle że sprzed dwudziestu lat. Mnóstwo osób jest przekonanych, że mężczyźni nie używają kosmetyków, a jeśli już używają to takie z niższej półki, do 40 zł - mówi Maciej Adamaszek, twórca marki męskich kosmetyków True Men Skin Care.
Polska marka kosmetyków naturalnych chce zebrać 1 mln zł. Twarzą kampanii Weronika Rosati
Spółka Lajuu wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja - tak reklamują markę jej twórcy. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
Globalna firma kosmetyczna inwestuje w Łodzi. "To szansa na wiele nowych miejsc pracy"
Wella Company, światowy lider branży kosmetycznej o wartości 100 mld dol., planuje otworzyć w Łodzi nowe Centrum Usług Wspólnych. Powstaną nowe miejsca pracy, przede wszystkim dla specjalistów i menedżerów, którzy będę mogli doskonalić swoje umiejętności z obszaru finansów oraz IT.
Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati
Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.