klient
zobacz inne tematyCzas na hiperpersonalizację. Klienci są z niej zadowoleni
Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje hiperpersonalizacja oferty - wynika z najnowszego raportu PZU. Nie chodzi tu tylko o możliwość konfigurowania produktów czy usług, ale także cały system dotarcia do klienta.
Okiem eksperta. Jak regularnie dbać o aktualność swojej grupy docelowej?
Wyższe przychody, lepsza konwersja... Jak to osiągnąć? Wystarczy dbać o aktualność swojej grupy docelowej. Istnieją narzędzia, które mogą nam w tym pomóc - pisze w komentarzu Joanna Ostafin.
O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?