black friday
zobacz inne tematyBlack Friday. Jak nie dać się złapać na fałszywe promocje
Przeceny, rabaty – te hasła mogą nabierać dodatkowej wagi w dobie podwyższonej inflacji. Przed nadejściem kulminacyjnej fali wyprzedaży w ramach Black Week warto wiedzieć, jak odróżnić prawdziwe okazje od pozornych. Podczas zakupów w zagranicznych sklepach kluczowe jest, aby nie dać się zaskoczyć niekorzystnymi kursami wymiany i prowizją za przewalutowanie.
Czy retailerzy są gotowi na zwroty w szczytach handlowych?
Domeną IV kwartału każdego roku jest szaleństwo zakupowe w wielu sektorach. Niestety, wraz z nim rośnie prawdopodobieństwo nietrafionych decyzji i liczba dokonywanych zwrotów. Biorąc pod uwagę, że 1/4 klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online, szaleństwo zakupowe może trwać do stycznia. Czy sektor handlu w Polsce jest gotowy na zwroty akcji?
Black Friday w „My Company Polska”, czyli przychodzi PR-owiec do dziennikarza...
... i nie zawsze wie, jak powinien zagaić rozmowę. Ciekawi potencjalnych wniosków postanowiliśmy na łamach naszego serwisu dać PR za darmo. Czy akcja się udała?
Black Friday był stress testem dla logistyki. Branżę czeka najbardziej intensywny okres w roku
Przed branżą logistyczną najintensywniejszy czas w roku, który tradycyjnie rozpoczął Black Friday. Jak dostawcy radzą sobie z tą przedświąteczną zakupową gorączką? Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach, a ściślej mówiąc w odpowiednio dopasowanych rozwiązaniach IT, które pomagają branży e-commerce zarządzać logistyką przesyłek.
Wysyp dniówek przy okazji Bożego Narodzenia. Sklepy i magazyny poszukują pracowników dorywczych
Niezależnie od kondycji gospodarki cykliczność kalendarza sprawia, że mamy w ciągu roku okazje, kiedy kupujemy więcej. Tikrow, agencja pracy natychmiastowej, wskazała TOP5 okoliczności, które nie tylko napędzają koniunkturę, ale dają szansę Polakom na podreperowanie budżetu przez pracę dorywczą. Dniówki dają zarobić nawet ponad 250 zł „na rękę”.
Black Friday: zamówienie w twoim e-sklepie co 0,94 sekundy
Black Friday to wyzwanie dla e-commerce. Trzeba zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.
Jaki kryzys? Za nami rekord sprzedaży Black Friday
Promocje z okazji Black Friday prawdziwym świętem dla handlu. Sprzedaż przekroczyła 9 mld dol. To nowy rekord.
To będzie szczególny Black Friday. Co może zrobić sklep, by zarobić?
Black Friday w tym roku przypada 25 listopada. Tradycyjnie już święto zakupów generuje duże obroty. Okres pandemii dodatkowo zmotywował konsumentów do zakupów w sieci. Wygląda na to jednak, że także pod tym względem rok 2022 nie będzie przypominał poprzedniego.
Black Friday w My Company Polska. Dajemy PR za darmo!
Już jutro - 25 listopada - ukochany dzień łowców promocji! W "My Company Polska" również nie możemy się doczekać Black Friday, dlatego przygotowaliśmy specjalną okazję - drogi PR-owcu, przyślij nam propozycję wywiadu/komentarza eksperckiego/materiału prasowego, a my na pewno zainteresujemy się tematem!
Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce
Sztuczne obniżki, usuwanie negatywnych komentarzy i publikowanie fałszywych opinii o produktach - już za rok możemy być wolni od tych problemów. UE zapowiada koniec z samowolką branży e-commerce. Taktyki, które w Black Friday zdarzają się nagminnie mają zostać ukrócone przez nową dyrektywę Omnibus.
5 kroków: jak nie dać się oszukać w Black Friday
Black Friday oraz okres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów, dlatego CERT Polska przygotował kampanię edukacyjną dotyczącą zakupów w sieci. Start kampanii jest połączony z premierą nowej edycji poradnika na temat bezpieczeństwa zakupów online.
Black Friday - zamówienie w Twoim e-sklepie co 0,94 sekundy?
Black Friday to wyzwanie dla eCommerce’ów. Muszą zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.
Black Friday, Cyber Monday - jak nie dać się oszukać? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Wyprzedaże - okazje czy pułapki? Jak kupować mądrze? Na co zwrócić uwagę podczas zakupowego szaleństwa? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przypomina, że niezależnie od tego, czy kupujemy towar w cenie promocyjnej czy regularnej, obowiązują jednolite prawa konsumenckie.
W tym roku obniżki na Black Friday i inne wyprzedaże niskie jak nigdy? "Towaru będzie mniej"
Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli bardzo popularne dni wyprzedażowe, na które przyjdzie czas pod koniec listopada. W tym roku jednak rabaty będą niższe - wszystko przez inflację.
Po Świętach sklepy czeka rekordowa liczba zwrotów? "Firmy będą walczyć z chaosem"
Po szale zakupowym w listopadzie i grudniu, następuje ogromna fala zwrotów - analitycy branżowi przewidują, że nawet 40 proc. zakupów online wraca do sprzedawców. Wzrost popularności sklepów internetowych zapewne spowoduje jeszcze większy wzrost liczby konsumentów zwracających towary.
Black Friday 2020. Obniżki cen były, ale minimalne
Czy Black Friday w Polsce to rzeczywiście święto wielkich wyprzedaży? Mamy już dokładne dane podsumowujące ostatnie dni. Jak wynika z badań Deloitte, średnie obniżki cen sięgnęły zaledwie 3,4 proc.
Black Friday 2020. Obniżki cen były, ale minimalne
Czy Black Friday w Polsce to rzeczywiście święto wielkich wyprzedaży? Mamy już dokładne dane podsumowujące ostatnie dni. Jak wynika z badań Deloitte, średnie obniżki cen sięgnęły zaledwie 3,4 proc.
Black Friday i Cyber Monday - UOKiK przestrzega przed oszustwami
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wystartował z kampanią, w której przestrzega przed oszustwami związanymi z nadchodzącymi wyprzedażami. Instytucja przypomina również o prawach klienta podczas e-zakupów.
Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?
Wielkimi krokami zbliża się gorący okres sprzedażowy. Już niedługo Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Święta czy Sylwester. Według badań przeprowadzonych przez Deloitte aż 3 na 4 Polaków deklaruje chęć zrobienia zakupów w sam Black Friday (w tym roku wypada 27 listopada). Jest to jeden z najwyższych wyników w Europie.
Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie
Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna", rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl są w zaawansowanej fazie. Obie strony chciałyby zdążyć na szczyt paczkowy, który rozpoczyna się od promocji Black Friday - w tym roku wypadającej 27 listopada.