lidl
zobacz inne tematySzczepienia przeciwko COVID-19: Sieci handlowe chcą przyłączyć się do akcji
Jeśli tylko będzie taka możliwość, sieci handlowe w Polsce chcą przejąć odpowiedzialność za proces szczepienia pracowników - wynika z wypowiedzi przedstawicieli firm dla mycompanypolska.pl
Polacy ruszają do sklepów na świąteczne zakupy. Pandemia nie odstrasza klientów
Tylko 7 proc. Polaków zrobi świąteczne zakupy przez internet. Pozostali ruszą do sklepów - głównie dużych marketów - wynika z badań Payback Opinion Poll.
Everli przyspiesza ekspansję rynkową w Europie. 100 mln dol. od inwestorów pomoże w dalszym rozwoju
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Jest partnerem takich europejskich marek jak Lidl, Kaufland, Carrefour czy Spar. Nowa runda inwestycyjna o wartości 100 mln dol. pozwoli firmie kontynuować międzynarodową ekspansję.
Sieci handlowe chcą sprzedawać testy na przeciwciała COVID-19. Biedronka przetarła szlaki
Nie tylko Biedronka, ale także Carrefour czy Lidl - kolejne sieci handlowe chcą sprzedawać w sklepach testy serologiczne wykrywające przeciwciała COVID-19 - donosi portal Wirtualnemedia.
Podatek handlowy jednak od stycznia? Ministerstwo finansów zmienia decyzję
Nie będzie dalszego przekładania rozpoczęcia poboru tzw. podatku handlowego. Ministerstwo Finansów zadeklarowało, że sieci zapłacą go już od 1 stycznia 2021 roku.
Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią
Pandemia COVID-19 wywróciła globalne relacje gospodarcze. W tej trudnej i nieprzewidywalnej rzeczywistości przed Polską stoi olbrzymia szansa – wynika z debat zorganizowanych podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego 2020 zorganizowanego wyjątkowo w Karpaczu.
Jeronimo Martins największą firmą handlową w Polsce
Z danych opublikowanych przez Ministerstwo Finansów wynika, że największą - pod względem przychodów - firmą handlową w Polsce jest Jeronimo Martins, właściciel Biedronki i drogerii Hebe. Na podium znalazła się jeszcze spółka podatkowa Lidla oraz spółka Eurocash, w ramach której działają takie marki jak Groszek, Lewiatan czy Delikatesy Centrum.
Polski Pakt Plastikowy - firmy w walce o ekologię
Celem Polskiego Paktu Plastikowego jest m.in. ograniczenie użycia tworzyw sztucznych. Inicjatywę tworzy 12 firm wspieranych przez grono instytucji - organizacji branżowych, pozarządowych i ze świata nauki.
Powstanie Polski Pakt Plastikowy. Do projektu dołączą sieci handlowe
10 września odbędzie się oficjalna inauguracja Polskiego Paktu Plastikowego. Do zrzeszenia dołączą przedstawiciele ponad 30 firm i organizacji, w tym dużych sieci handlowych.
Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych
Najnowsze dane wskazują, że sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na stosunek klientów do poszczególnych sieci handlowych. W największym stopniu zaufanie Polaków w tym okresie zwiększyło się do Biedronki (14,3%), Lidla (12,5%), Carrefoura (11,2%) oraz Kauflandu (11,0%).