Procesy rekrutacyjne bardzo się zmieniły, feedback stał się koniecznością. Wywiad z Pauliną Wardęgą

Paulina Wardęga
Paulina Wardęga
Kandydaci oczekują, by firmy traktowały ich fair i po przyjacielsku oraz by dopasowały się do ich potrzeb. Z feedbackiem po rozmowie kwalifikacyjnej wciąż jest spory problem - tłumaczy Paulina Wardęga, CEO Heroify.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Heroify to platforma z tworzonymi na miarę testami kompetencji marketingowych i sprzedażowych, pozwalająca na szybkie i skuteczne zweryfikowanie umiejętności kandydatów jeszcze przed zaproszeniem ich na rozmowę kwalifikacyjną. – W Heroify pokazujemy, jeszcze przed pierwszą rozmową kwalifikacyjną, czy kandydat ma kompetencje, których akurat potrzebuje pracodawca – wyjaśnia Paulina Wardęga, CEO Herofiy.

Startup coraz aktywniej wdraża rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. – Przewiduję, że już po wakacjach będziemy w stanie dostarczać produkt spersonalizowany, jak nigdy wcześniej – zapowiada CEO startupu.

Rozmowa odbyła się podczas InCredible Summit - wydarzenia, podczas którego uczestnicy VI edycji InCredibles zaprezentowali swoje projekty przed gronem jurorów. W spotkaniu w teatrze Garnizon Sztuki w Warszawie uczestniczyło blisko 160 osób – przedstawicieli spółek wszystkich edycji InCredibles, mentorów, przedstawicieli funduszy, studentów MBA for Startups i innych przyjaciół programu.

Nasza relacja z wydarzenia jest dostępna TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ