heroify
zobacz inne tematyZatrudniaj jak szef. Wywiad z Pauliną Wardęgą
Nigdy nie żałowałam, że kogoś zwolniłam za wcześnie, ale kiedy kogoś zwalniam, to zwykle myślę, że powinnam to zrobić wcześniej – mówi Paulina Wardęga, CEO Heroify.
“No questions about it. I’m ready to get hurt again". Dlaczego ghosting to w biznesie klasyk [FELIETON]
Ten klasyczny cytat z "The Office" wyraża gotowość na związek, ale dla mnie to kwintesencja robienia startupów, w których jedyne, czego można być w 100 proc. pewnym to, że będzie trudno i że będzie słyszeć się "nie" odmieniane na wszystkie możliwe sposoby - pisze Paulina Wardęga, CEO Heroify.
Procesy rekrutacyjne bardzo się zmieniły, feedback stał się koniecznością. Wywiad z Pauliną Wardęgą
Kandydaci oczekują, by firmy traktowały ich fair i po przyjacielsku oraz by dopasowały się do ich potrzeb. Z feedbackiem po rozmowie kwalifikacyjnej wciąż jest spory problem - tłumaczy Paulina Wardęga, CEO Heroify.
Ranking 10 Rookies of the Year. Te polskie startupy wkrótce podbiją świat?
Jordan, Iverson, Bird, James. Co łączy tych wybitnych koszykarzy? Każdy z nich zdobył prestiżową nagrodę Rookie of the Year przyznawaną przez NBA najlepszym zawodnikom rozgrywającym swój pierwszy sezon w lidze. W ostatnich tygodniach „My Company Polska” – wspólnie z Amazon Web Services (AWS) i Vestbee – szukało podobnych talentów w świecie startupów.
Chmura szansą dla startupów
„Let’s get (c)loud” to kompleksowy program dla startupów technologicznych, dzięki któremu – przy wsparciu ekspertów Chmury Krajowej i Google Cloud – mogą przyspieszyć rozwój swojego biznesu. Kto może przystąpić do programu i dlaczego warto?
Nasze dobro narodowe. Najlepsze polskie martechy
Martech, czyli technologie marketingowe, to dziś jedna z najbardziej dynamicznych branż. Nowe możliwości pojawiają się w zasadzie z każdym miesiącem, a dotychczasowe rozwiązania przestają być skuteczne. Dokładna analiza procesów dziejących się wokół rynku martech może okazać się kluczem do sukcesu.