Koło ratunkowe dla firm
Fot. materiały prasowez miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 9/2020 (60)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Mądrze prowadzony biznes musi być odporny na wszelkiego rodzaju wstrząsy i problemy. Pokazał to dobitnie kryzys związany z pandemią COVID-19. Polskie firmy stanęły przed zupełnie nowymi wyzwaniami.
– W ostatnich miesiącach zmieniły się potrzeby naszych klientów. Dlatego postanowiliśmy dostosować cenione produkty do ich oczekiwań, upraszczając je i dopasowując pod najczęściej oferowane branże – wyjaśnia Andrzej Olechniewicz, dyrektor operacyjny w Biurze Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warcie.
Nowe produkty na nowe czasy
Firmy z sektora MSP od początku sierpnia mogą liczyć na specjalne, niedostępne do tej pory produkty, takie jak ochrona na wypadek zmian w prowadzonej przez klienta działalności (tzw. Pakiet Bezpieczeństwa) czy spakietyzowana forma ochrony dla popularnych biznesów, jak np. pakiet Food Truck czy pakiet samoobsługowa myjnia bezdotykowa. – Dla naszych agentów przygotowaliśmy specjalną ankietę, która w prosty sposób pozwoli precyzyjnie określić indywidualne potrzeby każdego przedsiębiorcy. Wszystko to, aby ułatwić klientom prowadzenie biznesu w obecnej, niepewnej codzienności – dodaje Andrzej Olechniewicz.
Specjalnie dla polskich przedsiębiorców Warta przygotowała dwie nowe oferty: Warta Ekstrabiznes Plus oraz Smartbiznes. Pierwsza jest najbardziej rozbudowanym produktem pod kątem oferowanego zakresu ochrony, zaś druga została stworzona dla przedsiębiorców oczekujących nowoczesnych, ale również nieskomplikowanych rozwiązań ubezpieczeniowych. W nowych produktach znalazł się szereg uproszczeń i udogodnień dla właścicieli firm. W tych odsłonach produktów dopasowano oferty do nowych działalności, a także większej mobilności klientów, uproszczono konstrukcję oferty, wprowadzono więcej zakresów w formule all risk oraz umożliwiono rozszerzenie zakresu terytorialnego odpowiedzialności cywilnej na cały świat.
Zabezpieczenie dla małych i dużych
Jak tłumaczą przedstawiciele Warty, małe i średnie firmy, których majątek nie przekracza 15 mln zł, a przychody nie są większe niż 20 mln zł, mogą skorzystać z programu Warta Ekstrabiznes Plus. Klient przy wsparciu agenta Warty może dopasować zakres ochrony ubezpieczeniowej spośród dostępnych wariantów ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej (OC), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz usług assistance. By jeszcze lepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów, ubezpieczenie mienia można dodatkowo rozszerzyć o 15 klauzul dodatkowych oraz o 13 klauzul w przypadku ubezpieczenia OC.
– Produkt sprawdzi się w firmach, gdzie potrzebna jest bardzo szeroka ochrona mienia zarówno w siedzibie, jak i poza nią. W ramach rozwiązań dotyczących NNW wprowadziliśmy do oferty kilka nowości, których obecnie nie oferuje żaden ubezpieczyciel, czyli ubezpieczenie osób trzecich przebywających w lokalizacji działalności prowadzonej przez ubezpieczającego – gości hotelowych czy restauracji – a także wsparcie dla pracodawcy w sytuacji, gdy on bądź jego pracownik wskutek zaistniałego nieszczęśliwego wypadku nie są zdolni do pracy – mówi Andrzej Olechniewicz.
Z kolei dla firm, których posiadany majątek oraz przychody nie przekraczają 1 mln zł, Warta przygotowała produkt Smartbiznes. Wprowadzono m.in. ubezpieczenie mienia w formule all risk, ochronę mienia nie tylko w siedzibie firmy oraz pakiety ochrony dopasowane pod konkretne działalności.
Dla zdrowia pracowników
Z myślą o pracownikach polskich firm Warta przygotowała także specjalne ubezpieczenie grupowe na życie, dla firm zatrudniających już od trzech osób. Takie ubezpieczenie umożliwi wypłatę świadczenia w przypadku szeregu sytuacji, także kiedy osoba ubezpieczona trafi do szpitala z objawami i będzie diagnozowana w kierunku obecności koronawirusa.
Więcej informacji:
Infolinia: 502 308 308
www.warta.pl
Więcej możesz przeczytać w 9/2020 (60) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.