Czy marketerzy powinni obawiać się sztucznej inteligencji? Wywiad z Marcinem Morawskim

Marcin Morawski i Kuba Dobroszek
Marcin Morawski i Kuba Dobroszek / Fot. materiały własne
Sztuczna inteligencja nie jest po to, by zastąpić ludzi, ale żeby wesprzeć ich w codziennej pracy, a szczególnie w obowiązkach, które są powtarzalne - przekonuje Marcin Morawski, dyrektor marketingu Dell Technologies Polska.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak zauważa ekspert, ludzie wciąż nie są przekonani do niektórych zastosowań AI - np. pod postacią botów, odpowiadających w sklepach online na ich zapytania - ponieważ mają w tym aspekcie złe doświadczenia. - Problemem jest również transparentność takich wdrożeń - dodaje Morawski.

Przedstawiciela Dell Technologies Polska pytaliśmy również o obszary, w których sztuczna inteligencja może najbardziej wesprzeć przedsiębiorstwa - dużo uwagi poświęciliśmy marketingowi.

Zachęcamy do wysłuchania całej rozmowy! Wywiad odbył się podczas konferencji Impact'24 w Poznaniu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ