dell technologies
zobacz inne tematyCzy każda firma w Polsce w jakiś sposób została zaatakowana? Wywiad z Bartoszem Charlińskim
Przedsiębiorcy bardzo często nie mają świadomości, jak bardzo ich organizacje są narażone na cyberataki. Brak zabezpieczeń wynika zwykle z braku budżetów - mówi Bartosz Charliński, Enterprise Architect, Dell Technologies Polska.
Czy każda firma w Polsce w jakiś sposób została zaatakowana? Wywiad z Bartoszem Charlińskim
Przedsiębiorcy bardzo często nie mają świadomości, jak bardzo ich organizacje są narażone na cyberataki. Brak zabezpieczeń wynika zwykle z braku budżetów - mówi Bartosz Charliński, Enterprise Architect, Dell Technologies Polska.
Czy marketerzy powinni obawiać się sztucznej inteligencji? Wywiad z Marcinem Morawskim
Sztuczna inteligencja nie jest po to, by zastąpić ludzi, ale żeby wesprzeć ich w codziennej pracy, a szczególnie w obowiązkach, które są powtarzalne - przekonuje Marcin Morawski, dyrektor marketingu Dell Technologies Polska.
Czy biznes potrafi wdrażać AI? Rozmowa z Radosławem Buszanem
Sztuczna inteligencja to nowa, świeża technologia. Jak na razie zaledwie 1 na 5 projektów wdrożeniowych się udaje - wskazuje Radosław Buszan, dyrektor sprzedaży Dell Technologies Polska.
Czy polscy przedsiębiorcy potrafią wdrażać narzędzia AI w firmie? Wywiad z Radomirem Bordonem
Jako duża firma technologiczna, z doświadczeniem związanym ze sztuczną inteligencją, doradzamy partnerom i klientom, od jakich procesów należy rozpocząć wdrażanie narzędzi AI. Najważniejsza zawsze powinna być wartość, jaką niesie potencjalne wdrożenie - mówi Radomir Bordon, General Manager, CSH Region Dell Technologies.
Jak sztuczna inteligencja zmienia cyberbezpieczeństwo? Wywiad z Michałem Włodarczykiem
Rozwój sztucznej inteligencji to z jednej strony szansa, ale i zagrożenie. Hakerem może obecnie zostać każdy, a cyberprzestępcy szukają swoich ofiar bardzo szeroko - mówi Michał Włodarczyk, architekt, Dell Technologies Polska.
Kreatywność ludzi to jedyne ograniczenie
Rozwój AI oznacza gigantyczny skok produktywności i efektywności. Dziś jesteśmy na początku tej drogi, która z pewnością zmieni panujący ład. Należy spodziewać się, że znalezienie właściwego kierunku pozwoli biznesowi osiągać znaczący wzrost przychodów.