Aktualności

Obrona terytorialna oparta na firmach

Obrona terytorialna oparta na firmach

– Stutysięczna armia jest zdecydowanie za mała, by obronić nasz kraj – przestrzega Andrzej Talaga, dyrektor ds. strategii Warsaw Enterprise Institute (WEI), autor raportu „Powszechna obrona terytorialna”, który pod koniec listopada zaprezentowały WEI oraz

Mieczysław T. Starkowski 16.12.2015
Jak skutecznie wypromować firmę?

Jak skutecznie wypromować firmę?

O tym, jak istotne znaczenie ma promocja przedsiębiorstwa, świadczą rosnące z roku na rok nakłady ponoszone na reklamę. Obecność marki w świadomości odbiorców jest jednym z warunków sukcesu. Jednak jego podstawę stanowi odpowiednia strategia poprzedzona a

Ponad połowa Polaków stresuje się w pracy

Ponad połowa Polaków stresuje się w pracy

Strach przed zwolnieniem, niskie wynagrodzenia, konflikty ze współpracownikami, brak umiejętności efektywnego komunikowania się z innymi i niewłaściwe odżywianie – to najczęstsze przyczyny stresu w miejscu pracy.

karp, newseria.pl 09.12.2015
Ponad 8,6 mld euro dla innowacyjnych firm

Ponad 8,6 mld euro dla innowacyjnych firm

Dzięki środkom z programu operacyjnego Inteligentny Rozwój polskie firmy z sektora innowacji i działań badawczych mają szansę rozwijać się szybciej, a opracowane przez nich technologie będzie łatwiej wdrażać do gospodarki.

Od stycznia lekarze będą mogli wystawiać e-zwolnienia

Od stycznia lekarze będą mogli wystawiać e-zwolnienia

Od nowego roku lekarze będą mogli wystawić elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Informacja trafi do ZUS zanim jeszcze pacjent opuści przychodnię, a ten przekaże ją pracodawcy. Będzie to możliwe jednak tylko wtedy, gdy pracodawca będzie miał konto n

karp, newseria.pl 04.12.2015
KIG: Polska kolej wyszła z zapaści

KIG: Polska kolej wyszła z zapaści

Spółki kolejowe przeszły w ostatnich latach rewolucyjną przemianę – ocenia prezes KIG Andrzej Arendarski. Notują dobre wyniki i zapewniają klientom coraz lepszy standard usług, dzięki czemu lepiej radzą sobie w konkurencji na europejskich rynkach.

73 proc. Polaków kupuje online

73 proc. Polaków kupuje online

Wielka Brytania to najważniejszy rynek dla polskich e-konsumentów nabywających produkty za granicą, ale Chiny stają się coraz popularniejsze. W zagranicznych e-sklepach Polacy szukają głównie ubrań, obuwia i akcesoriów, wynika z badania przeprowadzonego p

karp 30.11.2015