Biznes otwarty na edukację i coraz bardziej odpowiedzialny – odbyły się 6. Targi CSR

Finaliści listy edukacyjnych działań biznesu. Fot. Adam Strumidło i Anna Niekłań
Finaliści listy edukacyjnych działań biznesu. Fot. Adam Strumidło i Anna Niekłań 3
17 listopada 2016 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyły się organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu 6. Targi CSR – największe wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności w Polsce. Odwiedziło je w tym roku około 2000 gości.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

17 listopada 2016 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyły się organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu 6. Targi CSR – największe wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności w Polsce. Odwiedziło je w tym roku około 2000 gości.

Targi CSR po raz kolejny stworzyły szansę na poszerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, nawiązania kontaktów z praktykami i ekspertami, wzięcia udziału w dyskusjach i skorzystania z licznych atrakcji przygotowanych przez wystawców. Odwiedzający mogli m.in. wziąć udział w lekcji WF-u z mistrzem świata w siatkówce Krzysztofem Ignaczakiem, sprawdzić swój stan zdrowia, porozmawiać z dietetykiem, wspomóc organizacje pozarządowe czy zgłosić się do działań wolontariackich.

Ważnym elementem targów była część edukacyjna i sześć, cieszących się dużym zainteresowaniem, paneli dyskusyjnych z udziałem przedstawicieli biznesu, nauki i sportu. Przedstawiciele PKN Orlen omawiali drogę do zrównoważonego rozwoju firmy, IKEA zaprosiła do rozmowy o ekologii w domu, a Polpharma zorganizowała debatę o zrównoważonym łańcuchu dostaw. Z kolei w czasie panelu Forum Odpowiedzialnego Biznesu profesor Witold Orłowski, Krzysztof Ignaczak, radca w Ministerstwie Rozwoju Jacqueline Kacprzak oraz Katarzyna Balashov z IKEA prezentowali różnorodne podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacyjnej roli firm.

Najważniejszym punktem dnia było ogłoszenie finalistów projektu Forum Odpowiedzialnego Biznesu i dziennika „Rzeczpospolita”: „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”. Spośród 271 inicjatyw poddanych pod ocenę kapituły 51 przeszło do trzeciego, ostatniego etapu, którym było głosowanie internautów. Tą drogą wyłonionych zostało 10 działań – finalistów listy najbardziej znaczących inicjatyw (kolejność alfabetyczna):

  • Akcja edukacyjna Energia dla Seniora (Tauron Polska Energia SA)
  • Bezpiecznie Tu i Tam (Orange Polska)
  • Kluby Sportowe Orange (Orange Polska)
  • MegaMisja (Orange Polska, Fundacja Orange)
  • Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! (mBank SA)
  • Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego (Polpharma Biuro Handlowe)
  • PKO Bieg Charytatywny (PKO Bank Polski)
  • Po Stronie Natury (Żywiec Zdrój SA)
  • Szkolne Kasy Oszczędności (PKO Bank Polski)
  • Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy (Fundacja Nutricia)

Około 2000 osób odwiedziło Targi CSR, biorąc udział w panelach, pokazach i dyskusjach na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, to nowy rekord frekwencyjny naszego wydarzenia. Cieszymy się, że temat CSR-u, a zwłaszcza edukacyjnych działań biznesu, staje się coraz ważniejszy zarówno dla samych firm, jak i konsumentów oraz klientów. Dziękujemy partnerom targów, gościom, wystawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu, kolejne Targi CSR już za 2 lata – powiedziała prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu Mirella Panek-Owsiańska.

ZOBACZ RÓWNIEŻ