Reklama

Aktualności

Na zakupy do... dyskontu

Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.

MCP 09.07.2019
Reklama
Najbardziej popularne miejsca pod magazyny w Polsce

Najbardziej popularne miejsca pod magazyny w Polsce

W Polsce rynek powierzchni magazynowych i przemysłowych ma się dobrze niemal we wszystkich regionach. Jednak niektóre obszary wyróżniają się na tle innych. Strategiczna lokalizacja w pobliżu skrzyżowania autostrad A1 (północ-południe) i A2 (wschód-zachód)

Reklama

Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety stanowią zaledwie 24 proc. uczestników programów MBA – wynika z danych Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Tylko 7 proc. z nich zasiada w zarządach firm. Badania przeprowadzone przez GFKM wskazują, że aż 56 proc. ankietowanych pań – słuchac

MCP 05.07.2019
Reklama

Szara strefa maleje, ale Polska wciąż traci miliardy

Szara strefa maleje, ale Polska wciąż traci miliardy

Wielkość szarej strefy w 2018 roku szacuje się na nieco ponad 280 mld PLN, ale jej odsetek w relacji do PKB w ostatnich 3 latach zmniejszył się z poziomu 16,7 proc. PKB do 14,1 proc. – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

MCP 03.07.2019
ORLEN, startupy 
i nauka

ORLEN, startupy 
i nauka

Niskoemisyjna energetyka, biopaliwa, szybkie ładowarki do samochodów elektrycznych oraz własne Centrum Badawczo Rozwojowe. PKN ORLEN wychodzi z ram koncernu paliwowego i szuka nowych pomysłów. Za kilka lat jego biznes może się zmienić.

Konsumenci kupują oczami

Konsumenci kupują oczami

Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny oddziałuje na klien

Co trzeba wiedzieć o PPK? [RAPORT]

Co trzeba wiedzieć o PPK? [RAPORT]

Od 1 lipca rozpoczął się proces uruchamiania Pracowniczych Planów Kapitałowych. Jako pierwsi z nowego rozwiązania skorzystają pracownicy największych firm. Oto najważniejsze informacje na temat PPK, z którymi powinni zapoznać się zarówno pracownicy, jak i

PPK wystartowały. Co sądzą o nich pracownicy?

PPK wystartowały. Co sądzą o nich pracownicy?

Pracownicy traktują Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) z dużą rezerwą – wynika z sondy Pracodawców RP. Na niekorzystny odbiór Planów niewątpliwie ma wpływ historia Otwartych Funduszy Emerytalnych (OFE) i ich demontażu kilka lat temu.

MCP 01.07.2019
Konfederacja Lewiatan z nowymi władzami

Konfederacja Lewiatan z nowymi władzami

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podczas Zgromadzenia Ogólnego Konfederacji Lewiatan, wybrano nowe władze organizacji. Stanowisko prezydenta objął dotychczasowy wiceprezydent Maciej Witucki, który w ubiegłym roku uzyskał rekomendację Zarządu Lewiat

CSR w praktyce. Niebawem wyniki nowej edycji barometru

CSR w praktyce. Niebawem wyniki nowej edycji barometru

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) już po raz czwarty realizuje badanie CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jego celem jest poznanie obszarów, w których firmy najczęściej podejmują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a także określenie z

Magazyn na lata. A dokładnie?

Magazyn na lata. A dokładnie?

Podejmując decyzję o wynajęciu powierzchni magazynowej, każdy potencjalny najemca musi odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań. Szczególnie istotnym elementem, jaki dana firma powinna przeanalizować to optymalny czas trwania umowy najmu powierzchni m

Szefowie i odkrywcy. Wyniki badań pisma Polaków

Szefowie i odkrywcy. Wyniki badań pisma Polaków

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Bez kas, bez godzin otwarcia, bez obsługi – taki jest nowy format zakupów pod marką Take&GO. Już w najbliższych dniach pierwsi klienci będą mogli sprawdzić na własne oczy, jak funkcjonuje pierwszy tego typu sklep przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu. Rusza

Reklama