Lidl kontynuuje dyskontową wojnę i robi przegląd cenowy. "W różnych Biedronkach są różne ceny".

Nowa kampania Lidl
Nowa kampania Lidl
"Porównaliśmy wartości koszyków w sklepach Lidl i Biedronka" - głosi Lidl na swojej stronie internetowej, opisanej jako "przegląd cenowy".

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak informuje firma, inflacja oraz wzrost cen artykułów spożywczych stanowią wyzwania dla wielu polskich rodzin. Lidl od lat podejmuje wysiłki w celu przeciwdziałania temu zjawisku, wprowadzając politykę cenową gwarantującą jednolite ceny we wszystkich swoich placówkach. Sieć dyskontów wystartowała z nową kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy robicie zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłacicie za produkty te same ceny.


— Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem to byłoby to „w całej Polsce jedna, niska cena”, ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla — mówi Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska.

Lidlowy przegląd cenowy to tytuł nowego spotu Lidl Polska, w którym wykorzystano innowacyjną i kreatywną konwencję newsową. Nowa kampania nawiązuje do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, które reprezentują najwyższe standardy dziennikarskie. Kampania jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych czy na platformie YouTube.

Przypomnijmy, Biedronka musiała wycofać się z kampanijnego hasła "Biedronka tańsza niż Lidl", po tym jak do akcji wkroczył komornik sądowy rekwirując billboardy szkodliwe dla konkurencji.

ZOBACZ RÓWNIEŻ