Euro 2024: Lidl został oficjalnym partnerem mistrzostw europy w piłce nożnej
Olympiastadion Berlin, jedna z aren Euro 2024, fot. ShutterstockOd 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024.
Lidl oficjalnym partnerem Euro 2024
- Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników – mówi Jeroen Bal, członek zarządu Divisional Board Customer Lidl International. – Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu - dodaje.
Jak tłumaczy, poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. - To, co jemy i jak dużo się ruszamy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz środowisko. Dlatego właśnie Lidl nieustannie rozwija asortyment oparciu o założenia diety planetarnej, aby ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych dotyczących produktów zdrowych i wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Przykładem takich działań są nowe międzynarodowe standardy działań marketingowych skierowanych do dzieci. UEFA z dumą wita Lidla jako partnera programu rozgrywek eliminacyjnych oraz turnieju UEFA EURO 2024 – mówi Dyrektor Marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein.
– Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie, jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA - dodaje.
Przeczytaj także: Co to jest numer IBAN?
Lidl. Ile sklepów ma firma?
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA.