crowdway
zobacz inne tematyZima crowdfundingu. Czy branża wkrótce się odblokuje?
Po szaleństwie z lat 2019–2021 nie ma już śladu. Branża crowdfundingu z utęsknieniem czeka na listopadową rewolucję w prawie, która może odblokować rynek.
Kombinat Konopny zakończył kolejną udaną emisję crowdfundingową. Firma zebrała milion euro
Kombinat Konopny po raz trzeci pokazał moc swojej społeczności inwestorów. W emisji akcji przeprowadzonej 14 lutego pozyskał ponad 1000 inwestycji na łączną kwotę 4,5 mln zł w ciągu niecałych trzech godzin. To jeden z najlepszych wyników w polskim crowdfundingu.
Nowy wiceprezes zarządu Crowdway. Spółka powiększa zespół i optymalizuje procesy
Crowdway, jeden z liderów polskiego rynku crowdinvestingu, rozwija struktury, by dodatkowo podnieść jakość świadczonych usług. Spółka przygotowuje się do wymogów regulacyjnych, które będą obowiązywały podmioty z udzieloną przez KNF licencją platformy crowdfundingowej.
Crowdway przejmuje platformę e-sportową
Crowdway, jeden z największych w Polsce podmiotów na rynku crowdfundingu udziałowego przejął platformę CrowdSport.pl. Firma chce rozwinąć się w obszarze wsparcia finansowania dla e-sportu.
Pora na Pola po raz czwarty. Rusza kolejna emisja akcji spółki
Wystartowała czwarta już emisja akcji spółki Pora na Pola w formie crowdfundingu udziałowego. Tym razem firma chce pozyskać 1,9 mln złotych.
Crowdway podsumowuje rok. Ponad 40 mln złotych zebranych w ramach crowdfundingu
Podczas 20 emisji akcji zorganizowanych w 2021 roku na platformie Crowdway, spółkom udało się zebrać ponad 40 mln złotych. To najlepszy rok w historii - podsumowuje platforma.
Coffeedesk zebrał 2,7 mln złotych. Otworzy omnichannelową restaurację w Warszawie i Wrocławiu
Właściciel marki Coffeedesk, spółka All Good, zakończyła z powodzeniem emisję akcji w formie crowdfundingu udziałowego. W projekt uwierzyło 535 inwestorów, dzięki czemu spółka pozyska 2,7 mln złotych.
Wielkopolska Manufaktura Wódek rusza z kampanią crowdfundingową
Dziś, 18 listopada, ruszyły zapisy na akcje Wielkopolskiej Manufaktury Wódek. Firma chce pozyskać ponad 2,1 mln złotych poprzez kampanię crowdfundingową.
Funwisher Jarosława Kuźniara idzie po finansowanie społecznościowe. W planach globalna ekspansja
Funwisher – cyfrowa platforma oferująca m.in. unikalne życzenia wideo od gwiazd – chce zdobyć udział w światowym rynku personalizowanych filmów dla dzieci. Do 2026 roku chce sprzedawać swoje produkty w 6 językach na terenie 14 krajów. Jeszcze w IV kwartale 2021 ma odbyć się emisja crowdfundingowa spółki.
Useme rusza z akcją crowdfundingową. 2,5 mln złotych do zebrania
Useme rozpoczął emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Celem spółki jest pozyskanie 2,5 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój technologii. Do końca 2023 r. Useme rozważa także debiut na giełdzie.
Coffeedesk poszuka pieniędzy u inwestorów indywidualnych. Nadchodzi nowa emisja na Crowdway
Coffeedesk, firma z branży kawowej, podjęła decyzję o emisji akcji poprzez platformę Crowdway. To druga tego typu operacja w ostatnich latach.
Polska spółka inwestuje w przyszłość stomatologii. Druk 3D wkrótce w każdym gabinecie dentystycznym?
Stomatologia należy do branż najszybciej adaptujących innowacje. Olsztyński Zortrax Dental z Grupy Zortrax tworzy wyspecjalizowane rozwiązania, dzięki którym chce odegrać znaczącą rolę w stomatologicznej rewolucji cyfrowej. Wkrótce zostanie zaprezentowany ekosystem dedykowanych urządzeń, materiałów oraz oprogramowania.
Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych
Play of Battle SA – łódzkie studio tworzące gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.
Kolejna firma konopna zapowiada crowdfunding. Spółka chce rozwinąć park maszynowy
Alba Konopie SA – firma specjalizująca się w uprawie, przetwórstwie, a także produkcji i dystrybucji szerokiej gamy naturalnych produktów na bazie konopi – zapowiada emisję crowdfundingową do maksymalnej kwoty 1 mln euro. Będzie ona promowana przez platformę Crowdway.pl.
Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł
Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.
Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną
Wybitni akademicy, analitycy, wojskowi i managerowie – m.in. dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak, gen. Waldemar Skrzypczak oraz Zbigniew Pisarski – chcą wyprodukować przełomową grę przy współudziale inwestorów społecznościowych. Przeniosą dotąd dostępny jedynie dla planowania strategicznego realizm rywalizacji geopolitycznej na popularne platformy dla graczy.
Obuwie premium z Wadowic podbija Europę. "Chcemy promować tradycyjne szewstwo" [WYWIAD]
Kiedy zakłady szewskie upadają, to szewcy najczęściej zmieniają branżę, a potem niechętnie do szewstwa wracają. W dłuższej perspektywie mamy w planach promowanie tego zawodu, zwłaszcza, że – wbrew powszechnej opinii – szewcy mogą dobrze zarabiać - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Adam Kubarski, prezes Akardo SA.
Ruszyła emisja akcji Balticus SA. W planach m.in. zegarki sprzedawane z butelką whisky
Balticus zwrócił się do inwestorów społecznościowych po 2,2 mln zł, które przeznaczy na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, która będzie sprzedawana wraz z whisky, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Emisja jest promowana przez platformę Crowdway.
Ruszy kolejna wielka zbiórka pieniędzy. Na crowdfunding postawi Netsu
4,5 mln złotych od inwestorów chce pozyskać firma Netsu, producent i dystrybutor pomp ciepła. Zbiórka rozpocznie się w II kwartale br. na platformie Crowdway.
Crowdfunding udziałowy napędza konopną rewolucję w Polsce. Czy warto inwestować w spółki konopne?
Przemysł konopny rozwija się w Polsce w zawrotnym tempie, dając młodym spółkom duże perspektywy rozwoju, a inwestorom dobrą okazję do zarabiania. Crowdfunding udziałowy świetnie wpisuje się w specyfikę branży. Wielka siła społeczności skupionych wokół konopi już dwukrotnie pozwoliła zamknąć emisje ECF w rekordowym czasie.
Rusza emisja akcji e-commerce z rzemieślniczym obuwiem. Akardo SA chce pozyskać ponad 1,6 mln zł
Spółka Akardo ruszyła z z drugą emisją crowdfundingową. Spółka planuje pozyskać 1,68 mln zł, które przeznaczy na rozwój działalności zagranicznej – marki Akardo w Czechach i na Słowacji oraz nowego brandu premium Haka Shoes w całej Unii Europejskiej. W planach jest również debiut na NewConnect.
TOP 10: Ranking największych akcji crowdfundingowych w Polsce w I kwartale 2021
Prawie 30 mln złotych zebrały firmy na polskich platformach crowdfundingowych od początku roku. Prezentujemy unikalne zestawienie 10 największych zbiórek.
Ponad 14 mln zł z crowdfundingu inwestycyjnego. "Rynek znajduje się w dynamicznej fazie wzrostu"
Platforma Crowdway w I kwartale br. promowała emisje, których łączna wartość wyniosła ponad 14 mln zł. W projekty realizowane od 1 stycznia 2021 roku zaangażowało się 2788 inwestorów społecznościowych, a średni ticket inwestycyjny wyniósł 5 tys. zł. Fundusze zebrano m.in. na leczniczą marihuanę, alkohol, a także fotowoltaikę.
Polskie zegarki premium idą po finansowanie społecznościowe. Balticus chce zebrać ponad 2 mln zł
Balticus SA niebawem ruszy z kolejną kampanią crowdfundingową, tym razem promowaną przez platformę Crowdway. Pozyskane środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę portfolio produktów, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz zbudowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Ambasadorem marki jest Kamil Grosicki.
Palikot: "Rewolucja alkoholowa trwa. Po drogie alkohole sięga nawet 30 proc. Polaków" [TYLKO U NAS]
Dziś nie znajdzie pan poważnej restauracji, która nie miałaby w ofercie polskich win. Polskie piwo jest modniejsze niż to z Czech czy Niemiec. O mocnym alkoholu nie wspominając, którego nasz kraj zawsze był stolicą. Stąd mój pomysł, żeby robić polską whisky - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Janusz Palikot.
Tenczyńska Okovita rusza 23 marca z emisją crowdfundingową
Oferta akcji Tenczyńska Okovita SA ruszy we wtorek 23 marca o godz. 9:00. Dzień wcześniej zostaną upublicznione szczegóły emisji. Spółka Janusza Palikota planuje pozyskać 4 436 158 zł.
Polskie kino w crowdfundingu. Można inwestować w "Króla dopalaczy"
"Król dopalaczy" będzie filmem o 29-letnim Janie S., który na lukach w polskim prawie zbudował imperium dopalaczy. W głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Wołoska, Łukasza Simlata i Weronikę Rosati. Emisja crowdfundingowa ruszy na przełomie I i II kwartału 2021 roku.
Spółka Palikota wypłaca dywidendę udziałowcom crowdfundingowym. W marcu kolejna emisja
Tenczyńska Okovita jeszcze w marcu br. ruszy z emisją crowdfundingową promowaną przez Crowdway. Jest to część zaplanowanego procesu upublicznienia Grupy Manufaktury Piwa Wódki i Wina, której Tenczyńska Okovita jest częścią. Debiut giełdowy jest przewidziany na III kwartał 2021 roku. W 2022 roku inwestorzy Tenczyńska Okovita SA uzyskają możliwość upłynnienia akcji przez konwersję do spółki matki.
Polskie obuwie rzemieślnicze rusza na podbój Europy. W planach debiut na NewConnect
Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem – wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Debiut na NewConnect nastąpi nie wcześniej niż w 2023 roku.
Farmy Fotowoltaiki idą na giełdę. Spółka zwraca się do inwestorów społecznościowych
Farmy Fotowoltaiki zadebiutują na NewConnect najpóźniej na początku 2022 roku. Na przełomie lutego i marca br. spółka zwróci się do inwestorów indywidualnych, od których chce pozyskać 4 mln zł na budowę nowej farmy o mocy 1MW zlokalizowanej na Podkarpaciu.