pojazdy
zobacz inne tematyIle trzeba czekać na nowy samochód w 2023 roku?
Ceny aut u dilerów wystrzeliły, a na zamówiony samochód trzeba czekać miesiącami. Liczyliśmy, że w 2023 r. sytuacja się w końcu odmieni. Niestety, to raczej płonne nadzieje.
Czas wielkich odkryć. Jak powstają nowe segmenty samochodów
Aby sprostać oczekiwaniom klientów i podsycać popyt, producenci aut muszą stale wymyślać coś nowego. Tak powstało wiele niszowych modeli, które z czasem doprowadziły do powstania potężnych segmentów. Jakie nisze odkrywane są dzisiaj? Dokąd koncerny zapuszczają się w poszukiwaniu inspiracji?
Samochody coraz bardziej autonomiczne. Jak technologie ratują życie kierowców?
Wprawdzie na auta autonomiczne jeszcze trochę poczekamy, ale jedno jest już pewne: samochody to teraz skomplikowane urządzenia elektroniczne, do których doczepiono cztery koła. Nowe, bogato wyposażone modele przypominają teraz centra multimedialne. Ale krzemowe chipy ratują też życie i zapewniają komfort.
Ogólnopolski program MOYA Firma napędza biznes
Karty paliwowe MOYA Firma to rozwiązanie zarówno dla firm, które zarządzają dużymi flotami samochodowymi, jak i dla małych przedsiębiorstw. Pozwalają one zoptymalizować koszty operacyjne. Uczestnicy programu MOYA Firma otrzymują atrakcyjne rabaty na paliwa, pełną kontrolę nad dokonanymi tankowaniami i wygodne rozliczenia.
Raport Elektromobilność. Transport teraz i po pandemii
Obecnie ludzie coraz częściej decydują się na rower czy elektryczną hulajnogę. W przyszłości mamy przestawić się na pojazdy elektryczne z bateriami czy te zasilane wodorem, a także na bardziej nowatorskie środki transportu. Dużo się zmieni.
Auto z Amazona lub Apple’a? Już wkrótce!
Największe – wcale niemotoryzacyjne! – koncerny na świecie coraz poważniej biorą się za samochody. Mocna pozycja w świecie technologii sprawia, że mają spore szanse, by odnieść sukces. Szczególnie, że ich zainteresowanie nie ogranicza się do nowoczesnej elektromobilności.
Cztery na cztery
Samochody z napędem na cztery koła to nie tylko SUV-y i rasowe terenówki. Wiele modeli, które nie należą do tych grup, daje nam do dyspozycji napęd na cztery koła. To cenne, bo taki napęd przydaje się także na co dzień – w zwykłych rodzinnych autach, limuzynach czy nawet pojazdach dostawczych.
Przeszliśmy do świata cyfrowego [WYWIAD]
Branża leasingowa potrzebuje wsparcia i zmian legislacyjnych, które mogłyby być ujęte w kolejnych pakietach antykryzysowych, począwszy od zniesienia wymogu zawierania umów w formie pisemnej po ochronę nabytych praw podatkowych – mówi Krzysztof Kowalewski, wiceprezes zarządu Santander Leasing S.A.