pluxee

zobacz inne tematy
Dzień Przyjemności w Pracy – czy w środowisku zawodowym jest miejsce na radość?

Dzień Przyjemności w Pracy – czy w środowisku zawodowym jest miejsce na radość?

Zaangażowanie polskich pracowników jest jednym z najniższych w Europie – według badania Gallupa Global Workplace Report 2024 tylko 10% z nich odczuwa satysfakcję z pracy. Tymczasem dane pokazują, że inwestycja w Employee Experience przynosi wymierne korzyści dla firm i pracowników. W ramach przeciwdziałania kryzysowi motywacji Pluxee Polska zachęca do przemyślanej integracji pracowników w ramach nieformalnego święta branżowego: Dnia Przyjemności w Pracy, który w tym roku miał swoją drugą edycję.

Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie

Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie

Raport "Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży" Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska wskazuje, że aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją.

Czy w pracy jest jeszcze czas na przyjemność? 

Czy w pracy jest jeszcze czas na przyjemność? 

Profilaktyką wypalenia zawodowego i niskiego zaangażowania pracowników może być… przyjemność. Zbyt piękne, by mogło być prawdziwe? O tym, dlaczego to właśnie przyjemność powinna stać się jednym z elementów długoterminowej strategii retencyjnej w organizacjach, rozmawiamy z Katarzyną Turską, dyrektorką HR w Pluxee Polska, fintechu działającym w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. 

Pluxee Polska - nowa marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Pluxee Polska - nowa marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Pluxee Polska - spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo - odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.