omnichannel
zobacz inne tematyOmnimisja. Jak wykorzystać omnichannel do budowy e-sklepu
Bądź omni, czyli myśl kompleksowo. To jedyna droga, by dziś odnieść sukces w e-commerce. Oto inspiracje od firm, które poznały, jak się na niej poruszać.
Adyen łączy siły z Prada Group. Unowocześnią rozwiązania płatnicze w sklepach i wprowadzą strategię omnichannel
Adyen, globalna platforma technologii finansowych, ogłosiła partnerstwo z Prada Group, które ma na celu integrację płatności za zakupy dokonywane w wielu kanałach sprzedaży.
Konsument Nowej Generacji
Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.
Optymalizacja różnych form płatności
Pozyskanie lojalności klienta nie jest możliwe bez zrozumienia jego potrzeb, a współczesny konsument stawia coraz większe wymagania, zwłaszcza jeśli chodzi o płatności.
Omnichannel, czyli rynek pod presją doświadczeń klientów. Trendy na 2023
Immersyjność, personalizacja oraz CX - te trzy trendy zadecydują o sukcesie na rynku omnichannel. Firmy muszą jak najszybciej podjąć aktywne działania, by wdrożyć narzędzia pozwalające na wyróżnienie się w tych obszarach.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
Ofensywa w e-commerce
Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.
Raport: E-commerce. Kierunek: omnichannel
Nawet jeśli nie posiadasz tradycyjnego sklepu, postaw na omnichannel. To najlepsze rozwiązanie, gdy koszty dotarcia do klienta wciąż rosną.
Marketerzy odkryli potencjał w direct mail
Co wspólnego mają ze sobą cyfrowi giganci, tacy jak Google, Amazon i Oracle? Wszyscy stosują direct mail w swoich działaniach marketingowych.
Shoper przejmie agencję omnichannel. Postawi na międzynarodową ekspansję
Shoper, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), zawarł przedwstępną umowę dotyczącą nabycia agencji Selium wyspecjalizowanej w obsłudze sprzedaży wielokanałowej.
Polska platforma omnichannel pozyskała 8 milionów na rozwój
ONe, polska platforma działająca w obszarze omnichannel, pozyskała 8 mln złotych na ekspansję - zarówno w kraju, jak i za granicą.
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce
Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.
Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość
Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.