omnichannel

zobacz inne tematy
Konsument Nowej Generacji

Konsument Nowej Generacji

Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.

Optymalizacja różnych form płatności

Optymalizacja różnych form płatności

Pozyskanie lojalności klienta nie jest możliwe bez zrozumienia jego potrzeb, a współczesny konsument stawia coraz większe wymagania, zwłaszcza jeśli chodzi o płatności.

Ofensywa w e-commerce

Ofensywa w e-commerce

Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.