link4
zobacz inne tematyJeszcze bliżej klientów
W ubezpieczeniach liczy się nie tylko zaufanie. Ważna jest także prostota i… szybkość.
AC bliższe kierowcom
Polisy AC dla kierowców zyskują na popularności. Sprzyja temu rozwój produktów dopasowanych do bieżących potrzeb kierowców. Z nową propozycją wyszło LINK4.
Jak przekonać do IT. Sukces kobiet w technologiach
Kobiety w polskiej branży IT stanowią ciągle mniejszość, ale zarabiają już właściwie tyle samo, co mężczyźni. Minimalna luka płacowa między płciami wyróżnia nas na tle innych państw i może stanowić powód do dumy.
Czas silversów, dumni rodzice, siła kobiet. Gorące trendy HR
W wyścigu o zdobycie i utrzymanie talentów w firmie trzeba śledzić trendy, a jeszcze lepiej je wyprzedzać. Oto dekalog dobrego HR-owca.
Rozbite auto i co dalej? Z nową aplikacją LINK4 masz nad tym pełną kontrolę
Nawet drobna stłuczka to koszmar dla kierowcy. Zwykle to dopiero początek problemów. Trzeba ułożyć sobie świat bez auta, a do tego wydaje się nam, że potrzeba mnóstwo formalności oraz zabiegów, aby uzyskać odszkodowanie i naprawić uszkodzony pojazd. W LINK4 jest sposób, który sprawia, że w tym trudnym momencie mamy praktyczną pomoc.
Kluczem są dane
Mamy ponad milion klientów i co miesiąc obsługujemy 10 tys. szkód, dlatego wszelkie usprawnienia technologiczne mogą dać spektakularne efekty. Stąd w coraz większym stopniu korzystamy z pomocy sztucznej inteligencji. Automatyczna analiza zdjęć i rozmów to miliony nowych, ważnych informacji, a w efekcie szybsza obsługa klienta – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.