kompetencje
zobacz inne tematyPrzyszłość? To już dziś! Oto nowe umiejętności, które muszą posiadać pracownicy
Rynek pracy przeżywa w ostatnich latach prawdziwą technologiczną i organizacyjną rewolucję. I wszystko wskazuje na to, że to dopiero początek. Kolejne dynamiczne zmiany to wielkie wyzwanie dla obecnych i przyszłych pracowników. Wymagają bowiem od nich zupełnie nowych umiejętności.
Innowacje i kompetencje w nowych technologiach. Jak zwyciężyć rewolucję
Firmy narzekają na brak specjalistów, ale niewiele robią, by ich wykształcić. Jak to zmienić? Oto debata Sektorowej Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo zrealizowana przez My Company Polska.
Przedsiębiorcy muszą wyjść ze strefy komfortu
Sięganie po nowe możliwości rozwoju i posiadanie otwartej głowy – to wielka szansa dla polskich przedsiębiorców, z której niewielu korzysta – przekonuje Bogdan Kościuch, dyrektor Departamentu Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Kompetencje przyszłości. Czego Jaś się nauczył, to Janowi nie wystarczy
Rynek pracy charakteryzuje się nieustannymi, coraz bardziej dynamicznymi zmianami. Nikt dzisiaj dokładnie nie wie, co nas czeka w przyszłości. Jedno jest jednak pewne – sama wiedza zdobyta w szkole lub dyplom wyższej uczelni już nie wystarczą, by sprostać zawodowym wyzwaniom.
Jakie kompetencje trzeba posiadać w przyszłości? Raport
W dynamicznie zmieniającym się świecie zdecydowanie mniejsze znaczenie zaczyna mieć dogłębna, latami zdobywana, skomplikowana wiedza. Dużo większego znaczenia nabierają pierwotne cechy, które przez tysiące lat pozwalały przetrwać gatunkowi ludzkiemu.
Młodym pracownikom brakuje kompetencji? Tak uważają eksperci
Jak wynika z globalnego sondażu Hays, 69 proc. respondentów jest zdania, że młodym pracownikom brakuje umiejętności niezbędnych do skutecznego wejścia na rynek pracy. Luka kompetencyjna nie maleje.