inspiracje
zobacz inne tematyPolecane książki. Marzec 2024
Zaopatrz się w te pozycje!
Polecane książki. Luty 2024
Zaopatrz się w te pozycje!
Nowe zasady marketingu i Strategia Umami, czyli polecane książki na czerwiec
Oto polecane przez nas publikacje w sam raz na czerwiec.
5 rzeczy, które skutecznie powstrzymują przed osiągnięciem długoterminowego sukcesu
Unikaj tych łatwych do popełnienia błędów i zwiększ szanse na sukces dla swojej firmy.
Przegląd najciekawszych książek dla przedsiębiorców
Skupiać się na zaletach czy walczyć z wadami? Poświęcić się jednej dziedzinie, czy rozszerzać horyzonty?
Cristiano Ronaldo wykonał jeden gest i wartość Coca-Coli zmalała o 4 mld dolarów
Kapitan Portugalii Cristiano Ronaldo usunął butelki Coca-Coli na konferencji prasowej Euro 2020. Na reakcję rynku nie trzeba było długo czekać.
Pixar i bajki, które uczą biznesu
Animowane filmy Disneya i Piksara wyróżniają się świetnymi postaciami i historiami, ale znajdziemy w nich również kilka lekcji dla przedsiębiorców.
Victoria Beckham radzi sobie coraz lepiej w biznesie
Victoria Beckham (46 l.) zyskała popularność jako jedna z piosenkarek grupy pop Spice Girls. Ale Space Girls to już historia. Dziś Victoria to świetna businesswoman.
Najlepszy moment. Najciekawsze książki dla przedsiębiorców
Kiedy uczeń jest gotowy, pojawia się mistrz. Wszystko wskazuje na to, że gdy firma szuka rozwiązań, na rynku pojawia się odpowiednia książka.
Historie popularnych firm i technologii w Version Museum
Serwis VersionMuseum.com zawiera zbiór artykułów na temat ewolucji wybranych stron, gier, aplikacji czy systemów operacyjnych. Są opisy, zrzuty ekranowe, filmy i wiele ciekawostek.
Taylor Swift jest świetna w marketingu – można czerpać inspiracje
Taylor Swift, a także jej zespół współpracowników, doskonale wiedzą jak prowadzić aktywności marketingowe. Oto kilka metod, które stosuje gwiazda.
Wykorzystaj kod QR w działaniach marketingowych
Kod QR (Quick Response) to jeden z kreatywnych sposobów na zwiększanie ruchu na stronie i łączenie się z potencjalnymi klientami. Co ciekawego można z nimi zrobić?
Cała naprzód. Najciekawsze książki dla przedsiębiorców
Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Zamiast rozpaczać, że nasz świat przeobraża się w błyskawicznym tempie i nadchodzi kulturowe tsunami, złapmy falę. I wypłyńmy na szerokie wody!
Kominki elektryczne to dobry pomysł na biznes lokalny
Kominki elektryczne to dobry pomysł na biznes lokalny. Coraz więcej klientów jest zainteresowanych zakupem takiego rozwiązania.
"Czarny łabędź", wspomnienia szefa Nike. Książki, które inspirują polskich przedsiębiorców
Bill Gates czyta co roku 50 książek, które potem publicznie rekomenduje. Warren Buffett czyta 500 stron dziennie, Mark Cuban poświęca na czytanie codziennie trzy godziny. A co czytali w 2020 r. polscy przedsiębiorcy? Zapytaliśmy ich. Oto ich rekomendacje.
Szerokie horyzonty
W prowadzeniu biznesu przydają się nie tylko pieniądze i znajomości, ale przede wszystkim otwarta głowa. Oto pozycje, które mogą nam w tym pomóc.
Nowe spojrzenie, nowe możliwości
Jak wyjść z sytuacji bez wyjścia? I jak poradzić sobie z kimś, kto nie radzi sobie sam ze sobą? Nie ma głupich pytań, są tylko te źle zadane.
Jak być skutecznym
Efektowne powroty i zaskakujące debiuty. Nieważne, czy dana książka jest już klasyką, czy dopiero ma szansę na pierwszych czytelników. Sprawdzamy, czy lektura daje nam konkretne narzędzia rozwiązywania problemów.
Jak być skutecznym. Lektury dla przedsiębiorców
Efektowne powroty i zaskakujące debiuty. Nieważne, czy dana książka jest już klasyką, czy dopiero ma szansę na pierwszych czytelników. Sprawdzamy, czy lektura daje nam konkretne narzędzia rozwiązywania problemów.
Filozofia w biznesie od Hegla do dzisiaj (Część II)
Intuicjonizm, strumień świadomości, kognitywistyka, a może pragmatyzm? Czy słuchanie tego, co mówią wielcy filozofowie, może nam pomóc w biznesie? Warto to samemu sprawdzić. Prawdziwe poglądy, jak mawiał William James, to te, które weryfikują się w praktyce.
Pruszyńska-Witkowska: Bez ryzyka nie ma biznesu
W biznesie kieruję się tym, czy to, co robię, ma sens. Wielokrotnie zdarzało mi się podejmować ryzykowne decyzje, jak każdemu przedsiębiorcy – mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, współzałożycielka Future Collars.
Praca od nowa
Czy w czasach postępującej automatyzacji nasze tradycyjne pojmowanie pracy traci sens? Jeśli chcemy zrozumieć, w jakim kierunku zmierza świat (i jak to wykorzystać), warto przyjrzeć się debacie na ten temat. Choćby po to, by pewnych zmian nie demonizować.