Instagram dla dzieci? Eksperci odradzają
Grupy zajmujące się bezpieczeństwie dzieci proszą Facebooka o wycofanie planów dotyczących stworzenia Instagrama dla najmłodszych. Jakie obawy wyrażają eksperci?
Facebook korzysta już w 100% z energii odnawialnej
Facebook poinformował, że jego globalna działalność zasilana jest już wyłącznie energią odnawialną. Teraz firma koncentruje się na tym, aby uzyskać jeszcze większy cel, jakim jest osiągnięcie zerowej emisji netto w całym "łańcuchu wartości" do 2030 r.
Wyciek danych z Facebooka. W internecie opublikowano informacje o prawie 3 mln Polakach
Z Facebooka wyciekło ponad 533 mln danych użytkowników. Z tego 2,7 mln Polaków - alarmuje Rzecznik Finansowy.
Wojna z gigantami. Czy Ministerstwo Cyfryzacji pokona Facebooka i Twittera?
Ministerstwo Cyfryzacji chce wypowiedzieć wojnę społecznościowym gigantom, takim jak Facebook, Twitter czy Instagram. Pytanie, czy nie jest to walka Dawida z Goliatem. I czy w tym przypadku ten pierwszy ma na pewno czyste intencje.
Wkrótce wielka zmiana na Instagramie? "Rozwiążemy pewne problemy przy pomocy sztucznej inteligencji"
Z Instagrama będą mogły korzystać dzieci poniżej 13. roku życia - podał serwis BuzzFeed News, powołując się na wewnętrzną korespondencję firmy. Rzecznik Facebooka (do którego należy Instagram) powiedział w rozmowie z "The Guardian", że rzeczywiście trwają pracę nad wersją aplikacji przeznaczoną dla najmłodszych.
Kto następny
Kiedy piszę te słowa, mieszkańcy Australii wchodząc na strony Facebooka, zamiast wiadomości widzą białe plamy. Na platformie nie da się udostępnić linku do żadnego, nawet najbardziej wiarygodnego portalu informacyjnego.
Jak wykorzystać możliwości social sellingu? "To temat, który dużo obiecuje" [WYWIAD]
Główne korzyści z social sellingu odnosi sprzedaż. Skuteczny i dynamiczny program social sellingowy buduje również markę oraz rozpoznawalność firmy i jej ekspertów - mówi Dariusz Borowski, partner w agencji Business Edge.
Polski rząd chce uregulować Facebooka. "Polska będzie bronić prawa do wolności słowa"
Rząd szykuje regulacje dotyczące amerykańskich mediów społecznościowych: Twittera, Facebooka i Instagrama. Deklarację w tej sprawie złożył (na Facebooku) premier, Mateusz Morawiecki.
Facebook, Pinterest czy Twilio. To klienci małej firmy z podhalańskiej miejscowości Ciche
W małej miejscowości Ciche na Podhalu powstają drewniane akcesoria technologiczne, które pokochali ludzie na całym świecie. Wśród klientów Oakywood są m.in. Facebook, Pinterest, Twilio czy CD Projekt RED.
Englibot to polski bot, który na Facebooku uczy angielskiego
Englibot powstał w wakacje i ma już ponad 1000 stałych użytkowników. Za jego stworzenie odpowiada zespół doświadczonych lingwistów, pedagogów i programistów.
Szef Netfliksa "nie widzi żadnych pozytywów" pracy zdalnej
Reed Hastings udzielił wywiadu "Wall Street Journal", w którym krytycznie wypowiedział się o pracy zdalnej. Zapowiedział również powrót jego pracowników do biur.
Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia
Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.
Wydatki reklamowe sektora e-commerce. Gdzie trafiają pieniądze sklepów?
Nie wystarczy przenieść sklep do internetu, trzeba tam przenieść też działania promocyjne. Jak informują przedstawiciele firmy Shoper, sprzedający na platformie zwiększyli wydatki na reklamę w Facebook Ads aż o 142 proc. w porównaniu do początku roku.
Nie tylko Facebook
W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.
Przekuwanie fanpejdża w sprzedaż
Czy strona profilowa firmy na Facebooku, zwana fanpejdżem, może generować jej sprzedaż? Tak, ale tylko gdy firma ta ma już bazę oddanych jej klientów, którzy mogą być zainteresowani treściami, jakie tam zamieści. A najlepiej, gdy fanpejdż jest elementem szerszej marketingowej strategii.
Czy social media sprzedają?
Promowanie sprzedaży w mediach społecznościowych potrafi się wyraźnie przełożyć na jej wzrost i związane z tym zyski w gotówce, czasami zresztą bardzo niskim kosztem. Dowodzą tego opisane niżej przypadki.