dpd
zobacz inne tematySport to nie tylko zdrowie – marketing sportowy jako narzędzie budowania zaufania
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy składa się wiele czynników. W branży logistycznej oprócz sprawnej realizacji usług znaczenie ma także szerszy, społeczny kontekst działania firmy.
Gramy fair play
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.
3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania
Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.
Zwycięzcy badania Marka Godna Zaufania 2021
Oto firmy, które zdobyły zaufanie przedsiębiorców. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.
Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach
Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.
DPD inwestuje w auta elektryczne. Do floty dołączy 50 pojazdów
W pierwszym kwartale 2021 roku do floty DPD Polska trafi 50 w pełni elektrycznych samochodów dostawczych marki MAN. Auta sfinansuje Carefleet. Jest to jedno z większych zamówień na 100-procentowo elektryczne samochody dostawcze zrealizowane dotychczas w naszym kraju.
DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku
DPD Polska oddała do użytku sortownię regionalną w Rudzie Śląskiej. Obiekt docelowo będzie obsługiwał do 300 tys. paczek na dobę, optymalizując procesy obsługi przesyłek z regionów Rzeszowa, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Jest to kolejny etap wdrażania nowego modelu logistycznego zakładającego decentralizację procesów logistycznych.
Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]
Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, bezpieczne płatności, szybka i bezproblemowa dostawa – to trzy czynniki, które decydują o sukcesie w e-commerce. Ten ostatni daje dziś największe pole do popisu.
Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich
Zwiększone zainteresowanie zakupami internetowymi niesie za sobą nowe wyzwania. Związane są one nie tylko z obsługą logistyczną większego wolumenu przesyłek, ale także z podniesieniem wydajności magazynów, usprawnieniem floty pojazdów dostawczych czy zatrudnieniem większej liczby kurierów i pracowników magazynowych.
Marka godna zaufania to marka bezpieczna
Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.
Odpowiedzialni budzą zaufanie. Dlaczego firmy stawiają na CSR?
Dobra firma oferuje świetne produkty i usługi. Doskonała firma oferuje świetne produkty i usługi, ale także stara się, aby świat był lepszy – przekonuje guru marketingu Philip Kotler. Marki godne zaufania stawiają na działania CSR i dzięki temu zyskują klientów.