crowdfunding

zobacz inne tematy
Czy drony zastąpią patrole interwencyjne?  REAKTO zrewolucjonizuje ochronę mienia

Czy drony zastąpią patrole interwencyjne? REAKTO zrewolucjonizuje ochronę mienia

Koniec z wymówkami o braku dostępnego patrolu, czy opóźnieniami spowodowanymi korkami ulicznymi. Polska firma REAKTO znalazła sposób, by usprawnić ochronę domów jednorodzinnych, a także dużych obiektów. Aktualnie REAKTO intensyfikuje działania związane z budową infrastruktury składającej się z sieci bezobsługowych stacji dokujących i floty dronów, aby zapewnić szybką i skuteczną ochronę.

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.