carrefour

zobacz inne tematy
Planeat pozyskuje 1,1 mln zł na rozwój Nielonego i innych roślinnych zamienników mięsa

Planeat pozyskuje 1,1 mln zł na rozwój Nielonego i innych roślinnych zamienników mięsa

Polski startup Planeat (dawniej Nielone), który produkuje roślinne zamienniki mięsa, pozyskał 1,1 mln zł na rozwój od aniołów biznesu. Dzięki pozyskanym środkom startup może zwiększyć moce produkcyjne oraz poszerzyć sieć dystrybucji. Wcześniej Planeat pozyskało grant od Fundacji Carrefour, a od czerwca produkty firmy są dostępne w wybranych sklepach sieci.

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciel sieci Selgors Cash & Carry to firmy, wobec których UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające. Wcześniej takie postępowanie uruchomiono wobec sieci Auchan i Carrefour. Prezes UOKiK bada, czy firmy mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych.

Ogromne zwolnienia w Carrefour Polska. Największe zmiany na Mazowszu

Ogromne zwolnienia w Carrefour Polska. Największe zmiany na Mazowszu

Carrefour już kilka tygodni temu poinformował o planowanych zwolnieniach grupowych, które miały objąć ok. 400 osób, głównie z kadry menedżerskiej. Jak dowiedział się jednak portal Money.pl, zmiany będą znacznie większe, a na samym tylko Mazowszu sieć zmieni umowy 4 tys. pracowników.

Jeronimo Martins największą firmą handlową w Polsce

Jeronimo Martins największą firmą handlową w Polsce

Z danych opublikowanych przez Ministerstwo Finansów wynika, że największą - pod względem przychodów - firmą handlową w Polsce jest Jeronimo Martins, właściciel Biedronki i drogerii Hebe. Na podium znalazła się jeszcze spółka podatkowa Lidla oraz spółka Eurocash, w ramach której działają takie marki jak Groszek, Lewiatan czy Delikatesy Centrum.

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Najnowsze dane wskazują, że sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na stosunek klientów do poszczególnych sieci handlowych. W największym stopniu zaufanie Polaków w tym okresie zwiększyło się do Biedronki (14,3%), Lidla (12,5%), Carrefoura (11,2%) oraz Kauflandu (11,0%).