animalhotels

zobacz inne tematy
Globalna kampania marketingowa za 11 euro na międzynarodowej konferencji [FELIETON]

Globalna kampania marketingowa za 11 euro na międzynarodowej konferencji [FELIETON]

Nie planowaliśmy kampanii. Planowaliśmy po prostu być. Pojawić się na największej konferencji technologicznej w Europie, pokazać nasz produkt, porozmawiać z ludźmi, poznać potencjalnych partnerów i inwestorów. Ale przedostatniego dnia VivaTech w Paryżu poczułem, że to za mało. Że jeśli nie zrobimy czegoś więcej, po swojemu, to ten wyjazd skończy się tylko jako kolejne „wartościowe doświadczenie”.

Łukasz Klab. Poza biznesem

Łukasz Klab. Poza biznesem

Rozwija Animalhotels, a więc aplikację dla opiekunów zwierząt, która działa już w 150 krajach. Ale ma też dziennikarski dryg – koniecznie zajrzyjcie na  jego Instagrama, gdzie znajdziecie wiele ciekawostek ze świata startupów!