X wprowadza serie wideo na wzór telewizyjnych show. Próba odwrócenia losów firmy

X wprowadza serie wideo na wzór telewizyjnych show. Próba odwrócenia losów firmy
Dyrektor generalna platformy Linda Yaccarino wykorzystuje swoje doświadczenie telewizyjne, aby próbować odwrócić losy X.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

X Corp. ogłosiła trzy nowe programy, w tym z byłym gospodarzem CNN, Donem Lemonem i byłym kongresmanem z Hawajów, Tulsi Gabbard. Platforma mediów społecznościowych stara się przyciągnąć więcej uwagi i odwrócić uwagę od kontrowersji dotyczących postów jej właściciela, Elona Muska.

X ogłosiła również we wtorek, że będzie gościć program z komentatorem sportowym Jimem Rome'em, który będzie transmitowany pięć dni w tygodniu.

Dyrektor generalny X, Linda Yaccarino, wykorzystuje swoje doświadczenie telewizyjne, aby próbować odwrócić losy firmy X po trzech dekadach spędzonych w branży medialnej, zanim dołączyła do firmy Muska w zeszłym roku. Yaccarino stara się pozyskać treści przystępne dla reklamodawców, ale miała trudności z uspokojeniem wielu dużych marek, które wycofały reklamy z X z powodu obaw o treści pełne nienawiści i inne nieodpowiednie posty, w tym te pochodzące bezpośrednio od Muska.

X skupi się na wideo

Firma stara się teraz bardziej skupić na wideo i dłuższych treściach, włączając w to zaproszenie byłego gospodarza Fox News, Tuckera Carlsona, do publikowania wideo na X po rozstaniu Carlsona z Fox News.

Carlson niedawno uruchomił własną usługę streamingową, chociaż powiedział również, że będzie kontynuować publikowanie darmowych treści na X.

X zakończyło 2023 rok kolejną rundą zamieszania. W listopadzie szereg dużych marek, w tym Apple i Disney, zaprzestało reklamowania na stronie po tweecie Muska promującym antysemickie treści i raporcie, że niektóre reklamy znanych marek były emitowane obok treści pronazistowskich.

Musk później powiedział, że jego post był nierozważny i że nie miał na myśli nic antysemickiego. Mimo to obstawał przy swojej krytyce marek, które wycofały reklamy z X, mówiąc im publicznie w wywiadzie z listopada: "możecie się pie****".

W końcu listopada zarządca aktywów Fidelity ponownie obniżył swoją stawkę w X. Fidelity stwierdziło, że wartość ich udziałów spadła o ponad 70% od przejęcia przez Muska za 44 miliardy dolarów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ