Wynajem długoterminowy to elastyczne rozwiązanie na miarę aktualnych potrzeb polskich firm

Bartosz Olejnik  dyrektor sprzedaży i marketingu w
Bartosz Olejnik dyrektor sprzedaży i marketingu w Carefleet
Wynajem długoterminowy samochodów w Carefleet zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i mniejszych firm zapewnia nie tylko atrakcyjne finansowanie pojazdów, ale także kompleksowe wsparcie w bieżącej obsłudze floty. To szczególnie ważne w dobie wzrostu zainteresowania firm wynajmem jako alternatywą dla zakupu aut ze środków własnych i na kredyt.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 5/2022 (80)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W ramach wynajmu długoterminowego Carefleet S.A. zapewnia finansowanie aut wszystkich marek dostępnych w Polsce, w tym pojazdów elektrycznych, a także pakiet usług dodatkowych, które usprawniają zarządzanie firmową flotą rozliczany w formie ryczałtu. A jest w czym wybierać.

Elastyczny model

Oprócz finansowania samochodów podstawową usługą oferowaną w ramach wynajmu długoterminowego jest obsługa serwisowa pojazdów. W Carefleet dostępne są aż trzy pakiety serwisowe, dzięki czemu klienci mogą wybrać ten, który najbardziej odpowiada ich potrzebom.

– W ramach pakietu Standard zapewniamy m.in. przeglądy okresowe, badania techniczne w stacjach kontroli pojazdów, dodatkowe wymiany oleju, pasków napędowych oraz rozrządu, które zużyły się w trakcie eksploatacji. Pakiet Plus obejmuje wszystkie te działania, a także dodatkowo – w ramach wyznaczonych limitów – wymianę klocków, tarcz, szczęk i bębnów hamulcowych, wymianę piór wycieraczek oraz uzupełnienie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego. Pakiet Premium został wzbogacony o czynności konserwacyjne oraz naprawy usterek i uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji zgodnej z przeznaczeniem pojazdu – mówi Bartosz Olejnik, dyrektor sprzedaży i marketingu w Carefleet.

Kompleksowa obsługa ogumienia

Usługą oferowaną w ramach wynajmu długoterminowego jest też serwis ogumienia, który w Carefleet obejmuje dobór i sezonową wymianę opon oraz ich przechowywanie, naprawę lub wymianę na nowe w miejsce opon zużytych, a także, w zależności od miejsca użytkowania pojazdu, relokację pomiędzy serwisami oponiarskimi.

– Współpracujemy z największymi sieciami oponiarskimi, które zrzeszają ponad 500 punktów serwisowych. Dzięki temu możemy sprawnie zrealizować wymianę opon nawet dla bardzo dużych flot samochodów rozlokowanych w różnych zakątkach Polski – wyjaśnia Bartosz Olejnik.

Dopasowany pakiet ubezpieczeń

Carefleet zapewnia klientom pakiet ubezpieczeń wraz z usługami dodatkowymi dostosowany do specyfiki posiadanych przez nich flot pojazdów, który swoim zakresem obejmuje pełne ubezpieczenie OC, AC, NNW, dodatkowe ubezpieczenie GAP oraz zarządzanie likwidacją szkód. Klient może wybrać polisę roczną lub wieloletnią, zdecydować, czy chce płacić w comiesięcznych ratach czy opłacić je z góry za cały okres. Dzięki temu nie musi angażować pracowników w działania administracyjne i operacyjne związane z obsługą ubezpieczenia, a także zyskuje atrakcyjne stawki wynikające z rabatów wynegocjowanych przez Carefleet.

Profesjonalny assistance 

W ramach usługi Assistance Carefleet zapewnia z kolei profesjonalną pomoc i mobilność użytkownikom swoich pojazdów oraz ich pasażerom, którzy znaleźliby się w sytuacji awaryjnej. – W przypadku problemów technicznych, wystąpienia szkody komunikacyjnej czy kradzieży pojazdu, oferujemy wsparcie – 24 godz. na dobę siedem dni w tygodniu. Za pośrednictwem brokera dajemy możliwość wykupienia dodatkowej ochrony ubezpieczeniowej Assistance poza terytorium Polski. W ramach wynajmu długoterminowego oferujemy naszym klientom takie usługi jak: telemetria i zabezpieczenia antykradzieżowe, karty paliwowe, door to door, zapewniamy dostęp do nowoczesnych narzędzi usprawniających pracę fleet menedżerów i użytkowników samochodów – Portalu Klienta Carefleet oraz Aplikacji Carefleet GO – ujawnia Bartosz Olejnik. 

Otwartość na zmiany

Klienci Carefleet mogą sami kształtować wysokość miesięcznej raty za użytkowanie pojazdów poprzez wpłatę wkładu własnego, wybór zakresu usług dodatkowych oraz wydłużenie lub skrócenie okresu finansowania. – W Carefleet rozumiemy, że rynek, na którym działają nasi klienci, czasami szybko się zmienia, dlatego pozwalamy na dużą elastyczność dotyczącą modyfikacji parametrów kontraktów, także w trakcie ich trwania – zdradza Bartosz Olejnik. 

My Company Polska wydanie 5/2022 (80)

Więcej możesz przeczytać w 5/2022 (80) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ