SERio dostępne w sklepach Carrefour. W planach eksport do Niemiec i Słowacji

SERio
SERio / Fot. materiały prasowe
Prowadzenie startupu foodtechowego w Polsce to niesamowita przygoda. Rozwijamy się dalej, negocjujemy z największymi sieciami handlowymi w naszym kraju - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Michał Gaszyński, co-founder SERio.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Startup tworzy nowy odpowiednik sera, z popularnego zwłaszcza w Portugalii (gdzie jest uwielbianą przekąską) jadalnego łubinu. Produkt oferowany przez firmę przypomina tradycyjny ser nie tylko smakiem i fakturą, ale zawiera również sporą zawartość białka - ok. 12 g w 100 g.

Spółka stale rozwija sieć sprzedaży. Przedstawiciele firmy właśnie poinformowali, że produkty SERio są już dostępne w 15 marketach Carrefour Polska w całym kraju.

- W zaledwie nieco ponad rok od uruchomienia produkcji, udało się nam pojawić na półkach Biedronki, Carrefoura, Jush, Delio i ponad 100 innych sklepów w całym kraju. Roślinna alternatywa dla sera z łubinu – to co z początku wydawało się szalonym i unikalnym na skalę światową pomysłem - dziś jest rzeczywistością. Rozwijamy się dalej! Negocjujemy z największymi sieciami handlowymi w Polsce, powoli przygotowujemy się też do eksportu do Niemiec i Słowacji - komentuje Michał Gaszyński, co-founder SERio.

ZOBACZ RÓWNIEŻ