Marcin Przymus dołącza do zarządu Gaming Factory. Spółka rozwija studio produkcyjne
Zespół Gaming Factory, fot. materiały prasowe- Na tym etapie jesteśmy skoncentrowani przede wszystkim na działaniach, które przedstawiliśmy naszym akcjonariuszom w ramach strategii rozwoju, czyli poprawie efektywności oraz wyników finansowych. Nominacja Marcina na wiceprezesa zarządu Gaming Factory jest sygnałem, że poważnie traktujemy nasze plany i dążymy do ich realizacji. Jestem przekonany, że jego doświadczenie menadżerskie, umiejętności analityczne i negocjacyjne będą dla nas nieocenione w dalszym rozwoju spółki – komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory S.A.
Marcin Przymus posiada dziesięcioletnie doświadczenie związane z zarządzaniem sprzedażą oraz działaniami marketingowymi w różnych branżach m.in. farmaceutycznej, produkcyjnej oraz IT. Aktualnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej w Art Games Studio oraz zasiada w radzie nadzorczej Asmodev. Przed dołączeniem do Gaming Factory Marcin Przymus pełnił stanowisko prezesa zarządu IT Performance. Wcześniej przez wiele lat związany był z międzynarodową firmą farmaceutyczną Allegran. Nowy wiceprezes Gaming Factory sprawnie negocjuje warunki kontraktów handlowych, profesjonalnie współpracuje z partnerami handlowymi na każdym szczeblu organizacji oraz dba o przepływ informacji i udrażnianie kanałów komunikacji w procesie zarządzania. Marcin Przymus jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, a także Wyższej Szkoły Biznesu oraz EY Academy of Business, gdzie w 2021 roku ukończył z wyróżnieniem studia podyplomowe na kierunku Master of Business Administratin.
- Dziękuję za zaufanie oraz powierzoną mi funkcję. Postawione zostały przede mną konkretne cele, które wymagają uporządkowania procesów personalnych oraz przychodowych w spółce. Przez ostatni rok analizowałem sytuację Gaming Factory i jestem przekonany, że wraz z całym zespołem wypracujemy rozwiązania, które przyniosą oczekiwane efekty. Gaming Factory ma ambitne plany wydawnicze i personalne, które dają bardzo dobre perspektywy na kolejne lata, dlatego cieszę się, że będę w nich uczestniczyć – komentuje Marcin Przymus.
Sprawdź też: Piratebay
Podstawowym obszarem działalności Gaming Factory jest wydawnictwo dla niezależnych studiów gamingowych. Aktualnie spółka rozwija także swoje studio produkcyjne, które pracuje nad pierwszym tytułem. Dodatkowo Gaming Factory intensywnie szuka nowych obszarów działalności, takich jak gry VR, a ostatnio gry NFT – w obu przypadkach zapowiedziano zaawansowane prace wraz z partnerami nad pierwszą produkcją. W grudniu 2022 r. spółka przedstawiła swoją strategię rozwoju na najbliższe lata, w ramach której zapowiedziała wysokobudżetowy projekt, wydawanie jednej gry kwartalnie oraz portowanie na konsole swoich najlepszych tytułów.