Konferencja online „Biznes, który jest fair. Fairtrade z perspektywy CSR” odbędzie się już 10 maja

Konferencja online „Biznes, który jest fair. Fairtrade z perspektywy CSR” odbędzie się już 10 maja
Czy to prawda, że firmy w Polsce mogą przyczynić się do zmiany świata na lepszy? Jak naprawdę wyglądają ich działania w zakresie społecznej odpowiedzialności? Dlaczego warto wdrażać strategię CSR w przedsiębiorstwach? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci i prelegentki już 10 maja na konferencji „Biznes, który jest fair. Fairtrade z perspektywy CSR”, która ma przybliżyć praktyki marek w Polsce w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Konferencja online rozpocznie się o godz. 11:00 i potrwa 90 min. W tym czasie przedstawiciele z różnych branż, m.in. spożywczej, odzieżowej czy papierniczej przedstawią, jak odpowiedzialne budowanie ofert sprzedażowych, wewnętrzne decyzje zakupowe i edukacja pracowników mogą realnie wpływać na sprawiedliwe relacje handlowe, a tym samym zmieniać sytuację pracowników z krajów globalnego Południa, kończąc z niesprawiedliwym wynagradzaniem rolników czy przymusową pracą dzieci. To również okazja do podzielenia się tym, jak produkty Fairtrade wpisują się w działania CSR firm w Polsce, by wspólnie wspierać prawa pracownicze globalnie.

Wydarzenie skierowane jest do managerów_ek, prezesów_ek i dyrektorów_ek, a także rekruterów_ek, studentów_ek i absolwentów_ek studiów biznesowych, zarządzania, socjologii, stosunków międzynarodowych czy MBA i innych zainteresowanych tematyką świadomych decyzji konsumenckich w miejscach pracy. Uczestnicy usłyszą o odpowiedzialnych praktykach specjalistów m.in. z firm takich jak: Lidl Polska, Golden Grain Groupczy Texet.

Konferencję poprowadzi dziennikarz ekonomiczny – redaktor Tomasz Setta (TOK FM).

 

Zgłoszenia:  https://bit.ly/Konferencja_CSR_Fairtrade

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ