Gwarantowane 10 tys. zł zarobku. Jedyny taki program dla franczyzobiorców od AM AM Kebab
AM AM Kebab gwarantuje franczyzobiorcom 10 tys. zł zarobku / Fot. Materiały prasowez miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2024 (110)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
“Gwarancja Zarobku” od AM AM Kebab - zasady
“Gwarancja Zarobku” to nowatorski program wprowadzony przez AM AM Kebab dla nowych franczyzobiorców. Jego celem jest bezpośrednie wsparcie nowych franczyzobiorców na początku współpracy z marką. Każdy, kto zdecyduje się otworzyć nowy punkt gastronomiczny z ciepłymi daniami i przekąskami pod brandem AM AM Kebab otrzymuje od Dolci Sapori gwarancję zarobku min. 10 tys. netto przez trzy pierwsze miesiące prowadzenia punktu. Jeżeli w którymkolwiek z tych miesięcy zarobek franczyzobiorcy będzie niższy niż kwota gwarantowana, spółka zobowiązuje się wyrównać brakującą sumę do tego poziomu. Co ważne, nie jest to kwota, którą Dolci Sapori przeznaczy na towar, opłatę franczyzową czy inne płatności, do których zobowiązuje się franczyzobiorca. Kwota ta zostanie bezpośrednio przelana na konto franczyzobiorcy.
Nowatorskie i odważne rozwiązanie biznesowe? Jak najbardziej. Skąd zatem na niego pomysł?
Wyjaśnia Michał Kłusek, prezes Dolci Sapori Sp. z o.o.:
• Przede wszystkim słuchamy klienta. Wiele razy podczas spotkań usłyszeliśmy, że gdybyśmy, poza standardową opieką naszych franczyzobiorców, jeszcze gwarantowali zarobek, to byłoby to mocne potwierdzenie jakości tego, co sprzedajemy. Monitorujemy jakie obroty generują nasi franczyzobiorcy i wiemy, że spokojnie możemy zagwarantować taką kwotę zarobku. I to nie przez jeden, ale aż przez trzy miesiące.
Dogłębnie przemyślany był nie tylko pomysł, ale także kwota, która została wybrana na próg gwarancji zarobku dla nowych franczyzobiorców:
• Kwota 10 tysięcy złotych netto wynika przede wszystkim z tego, z jaką kwotą zarobku miesięcznie franczyzobiorca będzie czuł się komfortowo na start. Jednocześnie musiała być to suma, którą jesteśmy w stanie zagwarantować analizując obroty naszych franczyzobiorców. Sprawdzony i ułożony biznes gastronomiczny nie potrzebuje miesięcy na rozkręcenie. Mamy gotowe składowe sukcesu tego biznesu: know-how, zweryfikowaną lokalizację, znanych ambasadorów i zaangażowanego, zadowolonego klienta. - dodaje Michał Kłusek.
“Gwarancja Zarobku” tylko dla zaangażowanych
“Gwarancję Zarobku” nie jest jednak rozwiązaniem dla tych, którzy oczekują, że wystarczy samo otworzenie punktu i biznes zacznie się kręcić sam. W regulaminie pojawiają się jasno zdefiniowane warunki skorzystania z programu. Franczyzobiorca musi dbać o czystość i schludność przyczepy oraz jej okolicy, przygotowywać i serwować dania zgodnie z uniwersalnymi wytycznymi firmy oraz regularnie prowadzić promocję swojego punktu w social mediach. Wszystkie z tych wytycznych musi spełnić przynajmniej na 90 %.. Jak jednak to zrobić, kiedy nie ma się doświadczenie w marketingu? Dolci Sapori ma na to rozwiązanie także w tej kwestii:
• Franczyzobiorca, aby skorzystać z programu, musi działać zgodnie ze standardami marki, których uczymy na kilkudniowym szkoleniu. Szkolenie trwa 5 dni, z czego 2 dni to szkolenie teoretyczne, a 3 dni to praktyki w punkcie gastronomicznym. Ostatnim etapem tego treningu jest szkolenie z marketingu, podczas którego uczymy prowadzenia social mediów i wyjaśniamy znaczenie reklamy. Zaznajamiamy również franczyzobiorcę z arkuszem kontroli, aby miał możliwość weryfikacji standardów po starcie biznesu. - dopowiada Kłusek.
Z programu skorzystać może każdy, kto w od 1 września 2024 podpisze ze spółką umowę na nowy punkt gastronomiczny pod brandem AM AM Kebab. W pierwszym etapie program będzie realizowany do końca bieżącego roku.
Więcej szczegółów na temat programu znajdziecie na stronie: amamkebab.pl/gwarancja-zarobku
O marce AM AM Kebab
AM AM Kebab to koncept franczyzowy należący do spółki Dolci Sapori, prężnie rozwijającej się sieci mobilnych punktów gastronomicznych w Polsce. W portfolio marki znajdują się zarówno słone, jak i słodkie koncepty franczyzowe. Wszystkie one powstają zarówno z miłości do dobrej kuchni, jak i wieloletniego doświadczenia założycieli w branży gastronomicznej. Starając się dostarczyć franczyzobiorcom bezpieczne i rentowne rozwiązania, jednocześnie odporne na zmienny rynek i stale rosnące potrzeby klientów, spółka postawiła na elastyczny model współpracy. Firma za priorytet stawia sobie budowanie trwałych relacji, oferując stały kontakt i wsparcie ze strony dedykowanego opiekuna na każdym etapie rozwoju nowego biznesu oraz dostarczanie kompleksowych rozwiązań. Dolci Sapori zapewnia swoim partnerom pełne szkolenia biznesowe: managerskie, marketingowe i sprzedażowe oraz gastronomiczne – ucząc powtarzalności przygotowywanych potraw wedle własnej receptury.
AM AM Kebab na stałe współpracuje ze znanymi i wybitnymi postaciami z kręgów sportu i muzyki. Jednym z najbardziej widocznych i zaangażowanych ambasadorów marki jest piłkarz Kamil Grosicki, którego kebab Turbo Szama miał swoją premierę w sierpniu zeszłego roku. I który wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Ambasadorem sieci jest także m.in. kick-bokser i zawodnik mieszanych sztuk walki Arkadiusz Wrzosek.
Więcej możesz przeczytać w 11/2024 (110) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.