Dostawy zakupów do domów w kolejnej sieci handlowej
Po udanym wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive klienci mogą już odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.
Obsługa dostaw zakupów do domów ma być realizowana we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.
Sieć Polomarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy Polomarket wchodzi również spółka logistyczna. Dziś w grupie jest już ponad 280 placówek na terenie całej Polski. Firma ma blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.