Cappuccino to ciągle numer jeden wśród białych kaw

Cappuccino faworytem wielu klientów / Fot. Taylor
Cappuccino faworytem wielu klientów / Fot. Taylor Franz, Unsplash.com
Kawy są naprawdę różne, niemniej w biznesie najczęściej największe znaczenie mają dwie: zwykła czarna i cappuccino.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Czarna kawa dla wielu osób jest zbyt mocna, a dodatkowo im nie smakuje - często jest za gorzka. Jeśli ktoś nie chce słodzić, wybiera zwykle inny wariant i stawia na cappuccino. 

Zobacz: Versum

Cappuccino to tzw. królowa białych kaw. Jest intensywna, ale też bardzo smaczna. To spresso ze spienionym mlekiem o gęstej konsystencji i łącznej objętości 150-180 ml. Idealne cappuccino jest kremowe, jedwabiste, słodkie, a jednocześnie intensywne i po prostu "kawowe". 

Cappuccino to nie latte, flat white, macchiato czy zwykła czarna z mlekiem. Choć różnice mogą być subtelne, to jednak królowa białych kaw jest tylko jedna. 

Na świecie popularność i sprzedaż cappuccino stale rośnie. To m.in. dlatego, że tego typu kawa zapewnia nam potrzebną energię i poprawia koncentrację, a przy tym jest bardzo smaczna. Cenią ją zarówno mężczyźni, jak i kobiety. 

Cappuccino idealna dla firm

Wiele firm ma na wyposażeniu ekspres do kawy. Warto zadbać o to, aby zawsze mieć w firmowej kuchni mleko i dobrą odmianę kawy, które będą tworzyć wysokiej jakości cappuccino. To bowiem najpopularniejsza kawa w firmach.

Z drugiej strony, jeśli stawiamy na jakość kawy najwyższej próby i np. oferujemy najdroższą kawę na świecie, dodawanie do niej mleka byłoby błędem. To trochę tak, jakby kupić wysokiej klasy whiskey i dolewać do niej coli. 

Inspiracje: Gal Gadot

Pamiętajmy więc, aby dbać o wellbeing pracowników i zapewnić im przynajmniej dostęp do cappuccino. Na pewno zespół to doceni.