Aniołowie biznesu inwestują w Berryboo. Startup tworzy platformę AI dla sklepów internetowych

berryboo.ai
Berryboo.ai oferuje narzędzie łączące analizę otoczenia rynkowego z analizą sprzedaży sklepu internetowego. / fot. mat. pras.
Polska platforma Berryboo.ai, specjalizująca się monitorowaniu cen konkurencji oraz głębokiej analizie danych sprzedażowych otrzymała nowe finansowanie od grupy aniołów biznesu, w tym Pawła Rybaka, CEO FOTC i byłego członka zarządu Shoper S.A. Środki te mają przyspieszyć rozwój technologii i wejście na rynek.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Założona przez braci Sławka i Kubę Mokrzyckich, wcześniej związanych z platformą Znajdź Gabinet (przejętą przez Booksy) oraz właścicieli e-commerce AcusMed.pl, a także Piotra Guza i Damiana Cholewy, firma planuje wykorzystać inwestycję do przyspieszenia prac nad aplikacją i szybszego wejścia na rynek.

Narzędzie dla sklepów internetowych 

Berryboo.ai oferuje narzędzie łączące analizę otoczenia rynkowego z analizą sprzedaży sklepu internetowego, dostarczając rekomendacje działań zwiększających zyski. Pełna wersja platformy ma być dostępna w drugiej połowie bieżącego roku.​

Nowy inwestor 

Sławek, współzałożyciel Berryboo, komentuje: – Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do grona naszych inwestorów. Jest nie tylko skarbnicą wiedzy w zakresie e-commerce i nowych technologii, ale też człowiekiem, który twardo stąpa po ziemi. Jestem przekonany, że wiele się od niego nauczę. Równie mocno cieszy mnie fakt, że aniołowie biznesu, którzy są z nami już ponad rok, bez wahania zdecydowali się zwiększyć zakres finansowania, które do tej pory oferowali. W tym Maciej Filipkowski, który wspiera nas od początku. To daje mi olbrzymie poczucie docenienia i wiary w to, jak daleko Berryboo może zajść.

Piotr Guz dodaje: – Berryboo.ai dostało nie tylko środki na kolejne kroki w kierunku rozwoju aplikacji, ale też mnóstwo cennego merytorycznego i mentalnego wsparcia. Teraz trzeba te możliwości wykorzystać i zrobić dobrą robotę. Piłka po naszej stronie.

Kolejni inwestorzy mile widziani

Nowa runda finansowania ma umożliwić firmie przyspieszenie rozwoju produktu, który może znacząco zmienić sposób podejmowania decyzji biznesowych w sektorze e-commerce poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji do analiz i rekomendacji. Firma nadal prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami, planując dalszy rozwój narzędzia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ