„My Company Polska” rozpoczyna współpracę strategiczną z Akademią Leona Koźmińskiego
fot. Michał Mutor- Jesteśmy tą współpracą mocno podekscytowani i wiążemy z nią duże nadzieje – mówi prof. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. – „My Company Polska” to świetne czasopismo, które dociera do osób szczególnie dla nas ważnych, a więc obecnych i przyszłych przedsiębiorców. Wspólnie realizujemy tę samą misję – kreowania postaw przedsiębiorczych, inspirowania, szukania rozwiązań dla współczesnych problemów zarządzania – mówi profesor Mazurek.
Satysfakcji ze współpracy nie kryje też Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny My Company Polska. – W biznesie trzeba być odważnym, ale przede wszystkim odważnym mądrze. A mądrymi są ci, którzy szukają wiedzy – zauważa. – Nawiązując strategiczny alians z najlepszą uczelnią biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej, chcemy przybliżać prace i badania wykładowców Koźmińskiego, by nasi czytelnicy w swoich codziennych zmaganiach w biznesie mieli przewagę nad innymi – dodaje Sadowski.
My Company Polska jest najszybciej rosnącym magazynem biznesowym w Polsce. Jego grupą docelową są m.in. przedsiębiorcy, właściciele firm, menedżerowie. Mottem pisma jest określenie „Strefa ludzi przedsiębiorczych”.
Akademia Leona Koźmińskiego to czołowa uczelnia biznesowa w Polsce i Europie. W ubiegłym roku zajęła 20. miejsce w opracowanym przez „Financial Times” rankingu 56 najlepszych na świecie kierunków studiów magisterskich z finansów.
Wywiad z prof. Grzegorzem Mazurkiem znajdziecie w ostatnim numerze My Company Polska (i na naszej stronie internetowej: LINK). Owoce naszej współpracy (w tym pierwszy tekst o najstarszych, warszawskim przedsiębiorcach) pojawią się w TYM miejscu.