RevDeBug wkracza na europejski rynek ochrony zdrowia. Nowym klientem sieć medyczna z Rumunii

Zespół RevDeBug
Zespół RevDeBug, fot. materiały prasowe
Wejście na rynek rumuński to pierwszy krok. – Celem rundy inwestycyjnej, do której się przygotowujemy, jest rozwój marketingu i sprzedaży w USA – mówi Marek Szmigiel, prezes RevDeBug. Jedną z branż, na którą stawia polski startup jest właśnie ochrona zdrowia.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Narzędzie RevDeBug to „czarna skrzynka” dla oprogramowania. Opatentowane w USA rozwiązanie nie tylko pokazuje dokładne miejsce w kodzie, gdzie wystąpił błąd, ale i wszystkie czynniki, które spowodowały jego wystąpienie. Skraca to czas usunięcia awarii o połowę.

Kierunek: branża medyczna

Celem RevDeBug na najbliższe półtora roku jest zdobycie nowych klientów w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. – Temu służy runda inwestycyjna, którą właśnie przygotowujemy – mówi Marek Szmigiel, prezes firmy.

Jedną z branż, na które stawia startup jest służba zdrowia. – Sprawność obsługi pacjentów, brak przerw w dostępności usług i bezpieczeństwo danych są dla sieci medycznych kluczowe. Nasze rozwiązanie pozwala skrócić o połowę czas usunięcia awarii – wskazuje Adam Kruszewski, dyrektor ds. technicznych RevDeBug.

Na początku roku firma zaczęła współpracę z Lux Medem. Teraz umowę podpisała największa rumuńska prywatna sieć medyczna – Regina Maria. – Tak jak w przypadku Lux Medu zaczęliśmy od Portalu Pacjenta, kluczowego w kontakcie placówek z pacjentami – mówi Călin Mureşan, dyrektor ds. sprzedaży w RevDeBug.

Regina Maria to największa sieć klinik wielospecjalistycznych w kraju. Posiada 18 własnych oraz ponad 140 partnerskich klinik wielospecjalistycznych na terenie całego kraju. W ciągu ostatnich 10 lat Regina Maria zainwestowała ponad 130 milionów euro w rozwój rumuńskiego systemu medycznego. Jest jedynym operatorem w kraju posiadającym trzy szpitale z międzynarodową akredytacją.

– Bardzo cieszymy się ze współpracy z Regina Maria, bo to pokazuje, jak bardzo nasze rozwiązanie jest potrzebne w obszarze ochrony zdrowia. Rozmawiamy również z kolejnymi potencjalnymi klientami z branży medycznej w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii – komentuje Szmigiel.

Kierunek: świat

Do ekspansji na rynki zagraniczne RevDeBug przygotowywał się bardzo dokładnie. W roli doradcy do startupu dołaczył Kit Merker, COO w Nobl9, który wcześniej pracował m.in. w Microsoft, Google i JFrog i doskonale zna biznes i rynek w USA. Oprócz tego zespół pracuje już nad programami pilotażowymi w Wielkiej Brytanii, gdzie współpraca z Santander Bank Polska S.A. została wybrana w październiku 2020 r. jako najlepsza w akceleratorze AccelPoint.

Dyrektorem ds. sprzedaży został natomiast Călin Mureşan. Przez ostatnie cztery lata był odpowiedzialny za dział Account Management w Netguru – jednego z największych polskich software house’ów, zajmującego się tworzeniem oprogramowania dla wiodących firm na rynkach polskim i zagranicznym. Rozbudował zespół z trzech do 30 osób, a obroty firmy wzrosły w tym czasie sześciokrotnie – do ponad 50 mln dol. rocznie.

RevDeBug pozyskał również w ubiegłym roku 10 mln zł na rozwój i ekspansję. Inwestorem jest Adam Rudowski, założyciel i wieloletni CEO Veracomp, wiodącego dystrybutora rozwiązań teleinformatycznych. Oprócz tego, RevDeBug pozyskał środki z programu „Go to brand” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Współpraca z PARP oraz TARR pozwala nam na pojawienie się na ważnych światowych eventach i spotkaniach, gdzie będziemy mogli przedstawić nasze rozwiązanie na rynku międzynarodowym – tłumaczy Tomasz Kruszewski, założyciel RevDeBug i członek rady nadzorczej.

Efektem jest rozpoczęcie współpracy z Regina Maria, a także rozmowy z kolejnymi firmami z branży medycznej w Polsce i w Wielkiej Brytanii.

– Interesuje nas jednak nie tylko ta branża. Nasze rozwiązanie pozwala usprawnić działanie, przyspieszyć usuwanie błędów oraz zmniejszyć koszty działów IT właściwie w każdej firmie. W branży bankowej czy e-commerce jest to kluczowe i tam również prowadzimy rozmowy – podsumowuje Marek Szmigiel.

ZOBACZ RÓWNIEŻ