Największe sieciowe fast foody już dostępne w Uber Eats. Kolejne restauracje niebawem

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Użytkownicy platformy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do aż 286 nowych restauracji. Wszystko dzięki współpracy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Po raz pierwszy w jednym momencie do platformy dołącza aż 286 restauracji. Dostawy realizowane przez partnerów-dostawców Uber Eats zajmują około 32 minuty od momentu płatności i odbywają się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa.

Uber Eats zawitał do Polski 4 lata temu. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3500 restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona. - Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w ofercie Uber Eats w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce - mówi Charity Safford, General Manager w Uber Eats.

AmRest w Polsce

AmRest Holdings SE jest wiodącym, europejskim operatorem restauracyjnym, prowadzącym sieci znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2300 restauracjami marek franczyzowych takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.

- Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji – mówi Dingeman Heijboer, President New Business and Innovation w AmRest Holdings SE.

ZOBACZ RÓWNIEŻ