Reklama

greenwashing

zobacz inne tematy
7 obcobrzmiących zwrotów, które wyznaczały trendy HR w 2025 r.

7 obcobrzmiących zwrotów, które wyznaczały trendy HR w 2025 r.

Niektóre pojęcia wchodzą do języka biznesu z prędkością… wirusa. Choć brzmią obco, trafnie opisują zmiany, jakie zaszły na naszym rynku pracy w mijającym roku. I nie są to tylko modne hasła z branży HR. Stoją za nimi konkretne dane, emocje i decyzje milionów przedsiębiorców i pracowników.

Na wojnie z ekościemą

Na wojnie z ekościemą

Unia Europejska przyjęła niedawno Green Claims Directive, czyli dyrektywę w sprawie oświadczeń i oznakowań środowiskowych, którymi przedsiębiorcy opisują „zieloność” swoich produktów. Ma to być odpowiedź na coraz większy problem greenwashingu.

Zielone przedsiębiorstwa są dziś na topie

Zielone przedsiębiorstwa są dziś na topie

Zielona transformacja może stanowić dla polskich firm realną przewagę konkurencyjną. My, jako bank, chętnie w tym pomożemy! – mówi Agnieszka Wolska, wiceprezeska Banku BNP Paribas.

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Im bardziej klienci dbają o ekologię, tym częściej na swoje sztandary – a dokładnie reklamy – biorą ją duże koncerny. Zielone logo, tekturowe opakowania, akcje sadzenia drzew... Greenwashing ma wiele form, ale cel jest jeden – firma ma uchodzić za przyjazną środowisku.

Reklama