Future Mind
zobacz inne tematyPolacy są coraz bardziej otwarci na AI. Szczegółnie tam gdzie może zatąpić nudne czynności
Polacy są coraz bardziej otwarci na technologie oparte na AI. Tak wynika z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w Phygital, choć o tym nie wiesz”. Za jedno z głównych ułatwień związanych z rozwojem AI Polacy uważają brak konieczności wykonywania powtarzalnych i nudnych czynności. Wskazało tak niemal dwie trzecie badanych w wieku 15-26 lat oraz ponad połowa respondentów z innych grup wiekowych.
Jak wykorzystać AI do personalizacji w handlu
Zgodnie z wynikami najnowszego Barometru Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci sektora handlowego zgodnie uznali politykę cenową, dostępność produktów online oraz dostępność aplikacji mobilnej za czynniki najważniejsze dla decyzji konsumenckich w kolejnych 12 miesiącach – odpowiednio 70 proc., 48 proc. i 42 proc. wskazań. Ponadto, marketerzy niezmiennie podkreślają rosnącą rolę sztucznej inteligencji w dalszym rozwoju branży retail.
Barometr Retail: 43 proc. firm deklaruje chęć korzystania z AI w większym stopniu
Barometr Retail pokazuje ciekawe dane na temat użycia AI w przedsiębiorstwach. Uczestnicy badania deklarują, że ich organizacje planują korzystać ze sztucznej inteligencji w coraz większym stopniu. Wskazało tak 43 proc. ankietowanych.
Future Mind wzmacnia zespół i rozwija struktury. Izabela Franke objęła stanowisko Head of Advisory
Do zespołu Future Mind dołączyła Izabela Franke. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.
Twórca aplikacji dla Żabki i Hebe pomoże w rozwoju polskiego bukmachera. Tomasz Woźniak w nowej roli
Do rady nadzorczej Betfan, polskiego bukmachera, dołączył Tomasz Woźniak, założyciel i prezes firmy Future Mind, która odpowiada za aplikacje mobilne w Polsce, jak m.in. Żappka czy aplikacja sieci Hebe.
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]
- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.