Future Mind wzmacnia zespół i rozwija struktury. Izabela Franke objęła stanowisko Head of Advisory

Izabela Franke
Izabela Franke, fot. materiały prasowe
Do zespołu Future Mind dołączyła Izabela Franke. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem. Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z firmą konsultingową PwC, gdzie jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klientów. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową i rozumienie technologiii, dostarczając rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność klientów oraz budują doskonałe customer experience.

Wcześniej doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. W swojej długoletniej karierze zawodowej zrealizowała wiele projektów dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.

W firmie technologiczno-doradczej Future Mind jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie transformacji cyfrowej. Skupi się przede wszystkim na takich aspektach jak – hiperpersonalizacja komunikacji i doświadczeń, dane konsumenckie, budowanie zaangażowania i lojalności klientów.

Sprawdź też: Wywiad z Tomaszem Woźniakiem

– Future Mind znajduje się w ważnym momencie rozwoju. Zależy nam, aby sukcesywnie rozwijać nasze linie biznesowe i doradczo wspierać partnerów w procesie transformacji cyfrowej. Mamy ambitne plany, a za ich realizację odpowiadają najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasz zespół został właśnie wzmocniony przez Izabelę, która ma ogromne doświadczenie w obszarze digital transformation i która swoimi działaniami udowadnia, że dane i technologia odpowiednio wspierane rozumieniem zachowań klientów, mogą dostarczać prawdziwą wartość – komentuje Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. I dodaje: – Nie mam wątpliwości, że umiejętności oraz wiedza rynkowa Izabeli, w znacznym stopniu przełożą się na rozwój naszego działu Advisory.

Izabela Franke jest autorką oraz współautorką wielu publikacji w obszarze budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane, m.in. Biblia e-biznesu. Opracowała także wiele raportów i analiz dotyczących data driven marketingu, CX, CDP oraz postaw i zachowań konsumenckich. Jest też wykładowcą studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku „E-commerce”. Występuje jako prelegent na konferencjach technologicznych i retailowych.

Biznesowe Słowo Roku 2022

Izabela Franke wzięła udział w naszym materiale, gdzie poprosiliśmy ekspertów, startupowców, przedsiębiorców i inwestorów o wskazanie słowa - ich zdaniem - najtrafniej opisującego mijający rok. Artykuł jest dostępny TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ