wenet

zobacz inne tematy
Sztucznej inteligencji nie można wdrażać „przy okazji”. Wywiad z Michałem Wrzesińskim, WeNet

Sztucznej inteligencji nie można wdrażać „przy okazji”. Wywiad z Michałem Wrzesińskim, WeNet

Sztuczna inteligencja nie jest magiczną supermocą, która w mgnieniu oka naprawi twój biznes. Żeby jej wdrożenie miało sens, trzeba dokładnie przeanalizować firmowe procesy i zastanowić się – że tak kolokwialnie powiem – co warto „uAIowić – przekonuje Michał Wrzesiński, Członek Zarządu ds. Rozwoju Grupy WeNet.

Sztucznej inteligencji nie można wdrażać „przy okazji”

Sztucznej inteligencji nie można wdrażać „przy okazji”

Sztuczna inteligencja nie jest magiczną supermocą, która w mgnieniu oka naprawi twój biznes. Żeby jej wdrożenie miało sens, trzeba dokładnie przeanalizować firmowe procesy i zastanowić się – że tak kolokwialnie powiem – co warto „uAIowić – przekonuje Michał Wrzesiński, członek zarządu ds. rozwoju Grupy WeNet.

Raport dla Małych i Średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?

Raport dla Małych i Średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?

Oddajemy w Wasze ręce raport, w którym zebraliśmy najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Naszym celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Liczymy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.

Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy skorzystają z bezpłatnych szkoleń

Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy skorzystają z bezpłatnych szkoleń

Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Select Partner Program - Już ponad 400 przedsiębiorców uczestniczy w programie partnerskim WeNet

Select Partner Program - Już ponad 400 przedsiębiorców uczestniczy w programie partnerskim WeNet

Select Partner Program to nowa inicjatywa WeNet adresowana do przedsiębiorców działających w modelu B2B, którym zależy na rozwoju własnej firmy, jak i firm swoich klientów. Program opiera się na systemie poleceń usług i produktów, w którym każda ze stron czerpie korzyści z aktywnego uczestnictwa i buduje relacje biznesowe.

Być jak Spiderman

Być jak Spiderman

Dzięki AI małe i średnie przedsiębiorstwa zyskają narzędzia, o których do tej pory mogły jedynie pomarzyć i które były dostępne wyłącznie dla dużych firm o wysokich budżetach – mówi Michał Wrzesiński, prezes zarządu WeNet Group S.A.