Akademia e-marketingu przyciąga przedsiębiorców z całej Polski
Fot. materiały prasowe.W marcu odbyły się bezpłatne szkolenia dla małych i średnich przedsiębiorców zrealizowane w ramach Akademii e-marketingu. To już 11 edycja wydarzenia organizowanego przez WeNet Group. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań szkoleniowych, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Do tej pory warsztaty odbyły się już w Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Udział w nich wzięło ponad 700 właścicieli firm z sektora MŚP.
Wiosenna edycja Akademii e-marketingu
Akademia e-marketingu to świetna okazja do zdobycia cennej wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Program szkoleń jest idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes w Internecie. Specjaliści dzielą się praktycznymi wskazówkami i dużą dawką wiedzy podaną w interesujący sposób oraz pokazują sprawdzone narzędzia.
Wiosenna edycja Akademii e-marketingu jak dotąd odbyła się w trzech polskich miastach: w Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Jak zawsze cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Była doskonałą okazją nie tylko do poszerzenia wiedzy, ale też wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych, które są ważne zwłaszcza na lokalnym rynku.
Uczestnicy podczas spotkań ze specjalistami dowiedzieli się, jak rozwijać swoje firmy dzięki obecności i promocji w Internecie. Firmowa strona WWW i sklep online, efektywna sprzedaż w sieci, działania SEO, skuteczna komunikacja w Social Mediach, dyrektywa Omnibus – to część zagadnień, które zostały omówione w trakcie warsztatów.
Przedsiębiorcy poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów oraz przydatne narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads.
Przedsiębiorcy chcą iść z duchem czasu
Nie zabrakło też czasu na zadawanie pytań ekspertom oraz prowadzenie merytorycznych i inspirujących dyskusji. Specjaliści udzielali też zainteresowanym darmowych konsultacji.
– Także dla nas, czyli osób prowadzących szkolenia, były to bardzo wartościowe spotkania, które odbyły się w przyjemnej atmosferze. Czujemy ogromną satysfakcję. Cieszymy się, że po raz kolejny uczestnicy wykazywali zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Cieszy nas także ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich kciuki i planujemy wciąż ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne rezultaty – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W Warszawie szkolenie dla przedsiębiorców odbyło się 29 marca w Centrum Olimpijskim, które jest przede wszystkim siedzibą Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Jest to nowoczesny budynek i idealne miejsce do inspirujących spotkań. Wybór padł na Centrum Olimpijskie z jeszcze jednego powodu. Ambasadorem marki WeNet (czyli organizatora Akademii) jest znany wszystkim Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, a dziś także odnoszący sukcesy przedsiębiorca. Robert współpracuje z ekspertami i z powodzeniem promuje swoje nowe projekty dzięki obecności w Internecie i pomocy specjalistów.
W Katowicach Akademia odbyła się 23 marca w wyjątkowej przestrzeni Muzeum Śląskiego, które znajduje się w miejscu dawnej kopalni ,,Katowice’’. Nowoczesne wnętrza częściowo znajdujące się pod ziemią oraz doskonale zaprojektowana pod kątem audiowizualnym sala konferencyjna sprawiły, że uczestnictwo w warsztatach było jeszcze przyjemniejsze.
W Gdańsku zaś spotkanie odbyło się 15 marca w Europejskim Centrum Solidarności. Dla mieszkańców Trójmiasta jest to wyjątkowe miejsce. Organizator Akademii, czyli firma WeNet, od lat współpracuje z lokalnymi firmami i wspiera przedsiębiorców, którzy docierają do klientów w swojej okolicy. Wybór ECS nie był więc przypadkowy. Lokalna przedsiębiorczość zyskała tutaj na znaczeniu.
Interaktywny quiz o e-marketingu
We wszystkich miastach szkolenia zakończyły się interaktywnym quizem, w który uczestnicy chętnie się zaangażowali. Była to okazja do podsumowania zdobytej wiedzy oraz rozrywki. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w Akademii, a na najlepszych czekały też drobne nagrody.
To jednak nie koniec wiosennej odsłony Akademii e-marketingu. Kolejne szkolenia odbędą się jeszcze w Krakowie i Białymstoku. Nadal można zgłaszać swoje uczestnictwo w wydarzeniu, wypełniając formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group. Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronami medialnymi 11 edycji wydarzenia są: My Company Polska, Strefa Biznesu, SląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu i Trojmiasto.pl.