Raport dla Małych i Średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?
Analiza danych, fot. Pixabay.comW materiale powołujemy się na ogólnodostępne statystki, ale również sięgamy do naszych wewnętrznych danych. Jako lider transformacji MŚP mamy szeroki i aktualny wgląd w sytuację i potrzeby tego sektora.
Publikację kierujemy do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności do przedsiębiorców, którzy stale rozwijają swój biznes i poszukują nowych skutecznych rozwiązań na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Właściciele małych i średnich firm to grupa, którą szczególnie wspieramy. Chcemy, aby polskie przedsiębiorstwa z sektora MŚP rozwijały się dzięki prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie.
Naszym celem jest więc szeroko rozumiana edukacja. Udostępniając w raporcie zebrane przez nas dane, chcemy zwrócić uwagę na istotne dla sektora MŚP prawidłowości i trendy w marketingu internetowym. Budując świadomość, zwiększamy przewagi konkurencyjne polskich przedsiębiorców, którzy zajęci prowadzeniem biznesu na co dzień, nie mają dość czasu, aby analizować i zastanawiać się nad doborem najlepszych narzędzi promujących firmę. Wiemy, że nasze inicjatywy edukacyjne, jak cykl bezpłatnych szkoleń w ramach Akademii e-marketingu, spotykają się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem właścicieli małych i średnich firm. To im dedykujemy ten raport, aby poprzez wiedzę zwiększać kompetencje marketingowe, stymulować do rozwoju i skłaniać do podejmowania najlepszych decyzji biznesowych.
W naszym raporcie znajdziecie dane, które zainspirują Was do działania i aktywności w świecie online. Nic tak nie przemawia, jak liczby, statystyki czy fakty, a tych w materiale nie brakuje. Każdy znajdzie w tej publikacji coś siebie. Analityk zanurzy się w danych porównawczych, a wizjoner być może pozwoli porwać się sztucznej inteligencji i perspektywom obiecującego rozwoju.