Raport dla Małych i Średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?

W materiale powołujemy się na ogólnodostępne statystki, ale również sięgamy do naszych wewnętrznych danych. Jako lider transformacji MŚP mamy szeroki i aktualny wgląd w sytuację i potrzeby tego sektora.
Publikację kierujemy do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności do przedsiębiorców, którzy stale rozwijają swój biznes i poszukują nowych skutecznych rozwiązań na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Właściciele małych i średnich firm to grupa, którą szczególnie wspieramy. Chcemy, aby polskie przedsiębiorstwa z sektora MŚP rozwijały się dzięki prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie.
Naszym celem jest więc szeroko rozumiana edukacja. Udostępniając w raporcie zebrane przez nas dane, chcemy zwrócić uwagę na istotne dla sektora MŚP prawidłowości i trendy w marketingu internetowym. Budując świadomość, zwiększamy przewagi konkurencyjne polskich przedsiębiorców, którzy zajęci prowadzeniem biznesu na co dzień, nie mają dość czasu, aby analizować i zastanawiać się nad doborem najlepszych narzędzi promujących firmę. Wiemy, że nasze inicjatywy edukacyjne, jak cykl bezpłatnych szkoleń w ramach Akademii e-marketingu, spotykają się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem właścicieli małych i średnich firm. To im dedykujemy ten raport, aby poprzez wiedzę zwiększać kompetencje marketingowe, stymulować do rozwoju i skłaniać do podejmowania najlepszych decyzji biznesowych.
W naszym raporcie znajdziecie dane, które zainspirują Was do działania i aktywności w świecie online. Nic tak nie przemawia, jak liczby, statystyki czy fakty, a tych w materiale nie brakuje. Każdy znajdzie w tej publikacji coś siebie. Analityk zanurzy się w danych porównawczych, a wizjoner być może pozwoli porwać się sztucznej inteligencji i perspektywom obiecującego rozwoju.