silver economy
zobacz inne tematySrebrny dizajn. Projektowanie pod seniorów coraz popularniejsze
Za 30 lat co trzeci Europejczyk będzie seniorem. Nadciągająca demograficzna rewolucja już teraz wymusza zmiany w projektowaniu nie tylko przedmiotów codziennego użytku, ale też całych przestrzeni.
10 mitów o dialogu pokoleniowym w pracy
Na rynku pracy spotykają się dziś cztery generacje. Nic dziwnego, że skuteczne zarządzanie dialogiem międzypokoleniowym staje się coraz ważniejszym trendem. Niestety wokół różnorodności wiekowej w biznesie narosło wiele mitów. Postanowiliśmy je zburzyć.
Srebrne pokolenie daje zarobić. Jak można zarobić na zmianach demograficznych?
Do 2050 r. liczba osób powyżej 65. roku życia w Polsce podwoi się i przekroczy 10 mln. Już obecnie na emeryturę przechodzi pokolenie powojennego wyżu. Na demografii też można zarabiać, choć nie jest to najłatwiejszy sposób pomnażania kapitału.
Zarabianie na starszych konsumentach. Rynek będzie się podwajał
Do 2050 roku na świecie będzie ponad 2 miliardy ludzi w wieku powyżej 60 lat, czyli ok. 25 proc. światowej populacji. Te liczby, w połączeniu z ogromnym wzrostem adaptacji technologicznej seniorów, przyczyniają się do ogromnego zapotrzebowania na innowacje, które będą odpowiadać na potrzeby i aspiracje osób starszych.