ryszard hordyński
zobacz inne tematyRuszyła III edycja konkursu Huawei Startup Challenge
Innowacje dla ochrony i poprawy zdrowia fizycznego oraz psychicznego człowieka to temat przewodni konkursu Huawei Startup Challenge 3. Na zgłoszenia od polskich innowatorek i innowatorów organizatorzy czekają do 31 grudnia 2022 r. Do wygrania dużo więcej niż nagrody finansowe.
Ruszyła III edycja konkursu Huawei Startup Challenge
Innowacje dla ochrony i poprawy zdrowia fizycznego oraz psychicznego człowieka to temat przewodni konkursu Huawei Startup Challenge 3. Na zgłoszenia od polskich innowatorek i innowatorów organizatorzy czekają do 31 grudnia 2022 r. Do wygrania dużo więcej niż nagrody finansowe.
Innowacje są w naszym DNA. Rozmowa z Ryszardem Hordyńskim
To przedsiębiorcy i prywatni konsumenci zrobili największą rewolucję na polskim rynku energetycznym. Niestety blokują ich regulacje - mówi Ryszard Hordyński, dyrektor ds. Strategii i Komunikacji, Huawei Polska.
Znamy finalistów konkursu Huawei Startup Challenge II. "Mają ogromny potencjał innowacyjności"
Huawei Polska wraz ze Startup Academy rozpoczęły kolejny etap drugiej edycji konkursu Huawei Startup Challenge, którego celem jest wyłonienie polskich, najbardziej innowacyjnych startupów, aktywnie działających na rzecz zrównoważonego rozwoju świata. W finale znalazła się dziesiątka innowatorów z sektora OZE, IT czy FoodTech. Zwycięzców konkursu poznamy w marcu 2022 r. podczas gali finałowej.
Inwestowanie w przyszłość, czyli gdzie popłynęły pieniądze funduszy inwestycyjnych
Które technologie i branże zyskują na znaczeniu? Jakie są najlepsze kierunki inwestycyjne i gdzie płynie kapitał? Na te pytania starali się odpowiedzieć uczestnicy panelu „Inwestowanie w przyszłość”, który odbył się podczas XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
W jaki sposób Huawei wspiera startupy? Wywiad z Ryszardem Hordyńskim
- Działamy w Polsce, więc chcemy, żeby lokalne startupy i innowacje stale się rozwijały. Mamy w kraju świetnych fachowców, których zdecydowanie warto wspierać - mówi Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji w Huawei Polska.