pzu życie
zobacz inne tematyCX, czyli nowy język biznesu
Powiedzenie „klient nasz pan” zyskało zupełnie nowe oblicze. W biznesie nie chodzi już tylko o to, by traktować potrzeby klientów priorytetowo. Dziś najważniejsze jest to, by poznać je i dostosować się do nich, zanim jeszcze klient skorzysta z naszej oferty.
Dorota Macieja: "W Polsce mamy problem z oficjalną komunikacją" [WYWIAD]
Na dojrzałych rynkach coraz trudniej jest konkurować ceną czy jakością. W tej sytuacji atutem firmy może być prosty, zrozumiały i sympatyczny język, jakim mówimy do klienta – uważa Dorota Macieja, członkini zarządu PZU Życie SA.
Żyj długo i szczęśliwie
Tak brzmią najpopularniejsze życzenia, ale by stały się rzeczywistością, potrzeba czegoś więcej niż słów. Konieczne są realne działania. Jakie? Oto recepta PZU.