mosquito
zobacz inne tematyJakub Roskosz rusza z kursem e-commerce. „Na rynku wciąż brakuje specjalistów. Chcę wyłowić perełki”
Trend wchodzenia w online będzie szansą dla wielu firm, ale jeszcze więcej przedsiębiorstw pogrąży. W moim kursie nie daję gotowych odpowiedzi – wskazuję trendy i wyzwania, radzę jak odnaleźć się w branży. To uniwersalna wiedza, która będzie aktualna nawet za kilka lat – mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Jakub Roskosz.
Jakub Roskosz. Poza biznesem
Zawodowo znacie go jako dyrektora zarządzającego Mosquito i właściciela DuzeRabaty.pl, ale prywatnie to także wielki fan zegarków i koszykówki. Jakub Roskosz wspomina swoje spotkanie z Adamem Wójcikiem i podpowiada, gdzie zjeść najlepsze steki we Wrocławiu.
Koszty przesyłki często przewyższają cenę produktu. Czy da się tego uniknąć?
Coraz więcej Polaków robi zakupy online, kupujący oczekują jednak, że koszty przesyłki będą możliwie najniższe. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy za sam produkt trzeba zapłacić raptem kilkanaście złotych.
Alibaba z rekordowym wynikiem podczas Dnia Singla
Alibaba - chiński gigant e-commerce - podczas wyprzedaży zorganizowanej z okazji Dnia Singla sprzedał produkty o wartości ponad 74 mld dolarów. To prawie dwa razy więcej, niż podczas tej samej promocji w ubiegłym roku.
Jakub Roskosz: "Polska często dyktuje trendy w światowym e-commerce" [TYLKO U NAS]
Jeśli ktoś radzi sobie w branży online w naszym kraju, to jest na dobrej drodze do budowy globalnej pozycji. Często znane nam rozwiązania ze sporym opóźnieniem wchodzą na inne rynki. Nie mamy się tu czego wstydzić - uważa Jakub Roskosz, dyrektor zarządzający Mosquito.
Allegro na giełdzie. Czy czeka nas boom na miarę branży gamingowej? [KOMENTARZ]
Ile dla polskiego rynku e-commerce znaczy świetny debiut Allegro na Giełdzie Papierów Wartościowych? O komentarz poprosiliśmy Jakuba Roskosza, dyrektora zarządzającego Mosquito.