mateusz buczkowski
zobacz inne tematyBuczkowski: Wkrótce nikt nie będzie chciał pisać długich postów na Facebooku [WYWIAD]
Uważam, że forma wertykalnych wideo wkrótce stanie się na tyle powszechna, że firmy nie będą mogły jej nie zauważać. To treści rosnące najszybciej, konsumujemy ich zdecydowanie najwięcej. Jednocześnie nic nie wskazuje na to, żeby pożądany układ treści wkrótce się zmienił – mówi Mateusz Buczkowski, Agency Marketing Manager w Green Parrot.
8 miejsc na skuteczną reklamę w internecie, o których nie mieliście pojęcia
Prawdopodobnie 9 na 10 marketerów zapytanych o to, jakimi metodami i kanałami najszybciej zwiększyć sprzedaż w twojej firmie, chórem odpowie: zainwestuj w reklamy na Facebooku i w Google!, co jest najbardziej oczywistą i w wielu przypadkach trafną radą. Jednak to nie wszystko.
Czy kampanie z udziałem influencerów są skuteczne? "Profil nasycony reklamami nie jest atrakcyjny"
Internetowi celebryci reklamują najróżniejsze produkty, często bez głębszej refleksji. Na ile są skuteczni? Kiedy ostatnio zdecydowaliście się na usługę, gdyż polecił ją wasz ulubiony twórca?