loreal
zobacz inne tematyJak wdrażać technologie w branży beauty. Opowiada dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta - zapewnia Valery Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
Dobra luksusowe sprzedają się świetnie. Przychody największych firm przekroczyły 280 mld dol.
Z rankingu "Global Powers of Luxury Goods" wynika, że rynek marek premium stale rośnie. Do najważniejszych graczy w branży należą LVMH Moet Hennessy-Louis Vuitton SE (Louis Vitton, Marc Jacobs), Kering SA (Gucci, Saint Laurent) oraz L'Oreal Luxe.
Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital
Cyfryzacja pozwoli nam nie tylko zachować dotychczasowych klientów, ale też zyskać nowych. Cyfrowo możemy tworzyć nowe produkty, modele biznesowe, ciąć koszty w procesach. Pierwsze efekty widoczne są bardzo szybko. Przedstawiamy ciekawe przykłady digitalizacji.
Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa
- Wolne media, które powstały po 89. roku wypuściły gołąbka wolności z kieszeni, w której trzymały i trzymają zasmarkane chusteczki. Politycy w ostatnich trzydziestu latach zaniechali budowy społeczeństwa obywatelskiego, czego efekt dostrzegamy współcześnie bardzo wyraźnie – mówi Wiesław Gałązka z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ekspert ds. komunikacji i wizerunku.